7 lucruri pe care n-am sa le spun niciodata copilului meu

1. Nu te mai iubesc daca … .

Daca nimic, iubirea mea pentru tine nu are limite si nu este conditionata de nimic. Doar doi oameni te iubesc neconditionat pe lumea asta, mama si tata. N-am sa iti iau niciodata darul acesta.

2. Nu poti.

Ba da, tu poti orice. Toate lucurile par imposibile pana cand cineva le face posibile. Am sa te sustin intotdeauna si am sa iti ofer tot ce pot pentru a-ti transforma visele in realitate.

3. Sa faci doar cum spun eu.

Am sa te rog doar sa ma asculti, vei hotara singura daca vrei sau nu sa imi urmezi sfatul. Uneori ai sa alegi gresit, iar eu voi fi mereu acolo sa te ajut. Alteori iti vei gasi singura drumul, iar eu voi fi mereu acolo sa ma bucur pentru tine.

4. E rusine sa plangi.

Am sa te invat de mica ca plansul e o emotie, nu o rusine. Am sa te invat ca doar cei cu adevarat puternici recunosc ca au si slabiciuni. Am sa te invat ca e mai bine sa plangi decat sa iti umpli sufletul de tristete.

5. Altcineva e mai important decat tine.

Nu poti iubi cu adevarat daca nu te iubesti si nu te respecti pe tine. Trebuie intai sa te gandesti la tine, sa iti fie tie bine, sa fii tu bine cu tine. Doar asa vei putea cu adevarat sa ii ajuti pe altii, fara sa te distrugi pe tine.

6. Sa platesti raul cu aceiasi moneda.

N-ai sa faci altceva decat sa iti innegresti tie sufletul. Indiferenta este arma omului inteligent, indiferenta doare mai rau decat o palma.

7. Ce cale sa urmezi.

Am sa te indrum, am sa iti arat posibilitati, am sa iti construiesc fundatia, am sa iti dau tot dar ai sa alegi singura. Ai sa iti urmezi visele tale, nu ale mele. Ai sa alegi drumul pe care tu ti-l doresti.

Cu drag,

Mama de Printesa

PS: Care sunt lucrurile pe care tu nu le-ai spune niciodata copilului tau? Astept raspunsul tau aici: Facebook – Mama de Printesa

Lasă un răspuns

