Dar niciodata nu uitam de ce el, si de ce eu.

“Dragostea este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie, nu se poartă necuviincios, nu caută folosul său, nu se mânie, nu se gândeşte la rău, nu se bucură de neleguire, ci se bucură de adevăr, acopera totul, crede totul, nădăjduieşte totul, sufera totul. Dragostea nu va pieri niciodată.” (1 Corinteni 13:4-8)

Am citit pasajul acesta prima oara cand aveam 13-14 ani, apoi l-am vazut in filmul „A walk to remember” ceva ani mai tarziu. Nu stiam pe atunci ce ar urma sa fie in viata mea, nu stiam ce imi place, ce imi doresc. Am stiut doar ca atunci cand il voi alege pe EL va trebui ca dragostea noastra sa se regaseasca in versetul acela.

Si l-am purtat cu mine in suflet ani buni pana cand mi-a tremurat inima de fericire cand am simtit ca l-am gasit. Poate din exterior pare o poveste scrisa pentru un film siropos. Poate nu crezi (si nici nu trebuie) tot ce spun eu aici. Dar poate fata mea va citi peste ani, si vreau sa stie cum trebuie sa arate dragostea, sau cel putin cum arata ea in casa noastra, vazuta prin ochii nostri. Vreau sa stie ca nu o gasesti unde te astepti, nu o gasesti in conturi pline de zerouri, nu o gasesti in club pe bar si nici nu trebuie sa o cauti macar. Cred cu convingere ca iubirea adevarata nu trebuie cautata, ea te gaseste pe tine. Cand nu mai speri, cand nu te astepti, cand esti convinsa ca e imposibil.

Inafara de dragostea asta mare, noi  n-avem nimic special. Ne mai certam, ca e firesc, vorbim in plus si apoi iertam. Dar niciodata nu uitam de ce el, si de ce eu.

Am invatati sa iertam si sa uitam, sa ne facem timp pentru noi chiar si atunci cand toate minutele din zi par ocupate, sa nu treaca zi fara “Te iubesc”, sa nu ne culcam niciodata suparati, sa ne tinem in brate oricand si oriunde simtim nevoia de o imbratisare. E primul om care afla vestile bune, si primul care imi sare in ajutor atunci cand am nevoie. E sprijinul meu, omul care ma enerveaza cel mai tare pe lumea asta pentru ca mereu are dreptate. Si mereu are grija sa imi spune asta.

Nu cred ca exista retete pentru casnicii fericite, nu cred ca exista psihologi/oameni de stiinta/sociologi sau alti “logi” care sa ne poata invata cum sa fim fericiti unii cu altii. Cred ca doar Dumnezeu, dragostea si respectul pot tine doi oameni impreuna. Si ras, mult ras.

 

Tare as fi curioasa sa stiu cum arata dragostea in casa ta. Imi poti scrie aici pe blog, sau ne putem vedea pe Facebook.

Cu drag,

Mama de Printesa

4 gânduri despre “Dar niciodata nu uitam de ce el, si de ce eu.

  1. Da…rasul este foarte important…si noi radem mult…si, pe el, l-am gasit cand ma resemnasem aproape cu o viata pe care nu mi-o doream. Dar credeam ca nu am incotro si va trebui sa o accept. Si a venit EL, ca o gura de aer proaspat, si m-a salvat. Cred ca undeva in mine am simtit ca el este al meu. Nu am crezut din prima clipa, dar ceva m-a impins sa ma arunc cu totul si dintr-o data in bratele lui. Iar el mi-a spus din primul moment ca ma vrea a lui si ca este dispus la orice doar sa fie al meu. Nu e cliseu…chiar asa e…l-am gasit…sau m-a gasit…nu stiu…dar impreuna suntem un intreg. Si ne simtitm ca si cum suntem dintotdeauna impreuna…parca nimic din ce a fost in viata mea inaintea lui, nu a existat niciodata. Oare asta inseamna suflete pereche?
    Sa va iubiti mereu si sa fiti mereu veseli! :*

    Apreciază

  2. E frumos să crească fetița în așa atmosferă și benefic, pentru că vede ce înseamnă fericirea și iubirea. Și nu, nici eu nu cred că există vreo rețetă, cred că trebuie să lași de la tine uneori, să știi să ierți și să ceri iertare, să oferi sprijin și să comunici. Și da: să râzi. Mult.

    Apreciază

Lasă un răspuns

