Cum sa iti faci viata mai fericita.

Multa lume scrie despre retete ale fericirii, despre cum sa traiesti frumos, ce sa faci ca sa ai o viata implinita, si altele. Sunt articole intregi, unele dintre ele au facut inconjurul lumii – cum este cel de la Purpose Fairy (peste un million de share-uri pe FB). Exista chiar oamenii care au construit afaceri foarte profitabile incercand sa invete alti oameni sa fie fericiti.

Eu nu cred in nimic din toate astea. Nu cred ca cineva iti poate spune sau te poate invata cum sa fii fericit. Nu cred ca exista carti, trucuri sau o reteta magica prin care poti brusc sa devi fericit, si sa ramai asa.

Cred ca fericirea este o stare de acum, o bucurie de moment, o traire a clipei. Un zambet de copil, un proiect reusit, un nou job, o cerere in casatorie, orice. Fericirea adevarata a unui om cred ca sta intr-un bagaj de amintiri fericite. Cu cat sunt mai multe, cu atat esti mai fericit. Secretul unei vieti fericite consta defapt in cat de mult poti uita. Sa uiti raul, si sa ti minte binele. Sa ti cu dintii de fiecare amintire fericita, si sa stergi tot ce iti incarca sufletul.

Nici mie nu imi iese mereu, cu toate ca nu am de ce sa ma plang. Am tot ce mi-as putea dori vreodata: famile, iubire, sanatate. Si cu toate astea si eu am zile in care nu vreau sa ma dau jos din pat, as mai dormi putin sa ma trezesc maine.  Ce fac in zilele acelea? E simplu.

  1. Iau pe cineva drag in brate. Copilul, sotul, mama. Ma incarc de la ei cu energie buna, iau din fericirea lor si o pun la mine.
  2. Plang putin sau mai mult. Musai cu El al meu langa mine. Ma descarc, povestesc, ma plang, ma vaicaresc, orice am nevoie atunci ca sa pot sa rad apoi cu gura pana la urechi de cat de bleaga am fost. Si El mereu ma asculta, si mereu ajung sa dau din plans in ras.
  3. Ce nu functioneaza niciodata pentru mine este sa imi ignor starea. Am observat ca atunci cand incerc sa “trec peste” si sa evit, intotdeauna, dar absolut intotdeauna, ma simt mult mai rau decat la inceput.
  4. Caut sa citesc lucruri care ma inspira. O carte, un articol, un interviu. Cand am zile”gri” incerc sa fac lucruri constructive pentru mine. Imi da o stare de bine si ma motiveaza.
  5. Spal vase. Nu intrebati pentru ca nu stiu sa va raspund de ce, pur si simplu ma relaxeaza.
  6. Si cand nimic nu functioneaza pur si simplu imi iau timp pentru mine. Dorm o zi intreaga, ma uit la filme si fac nimic. Exista si astfel de zile.

 

Am sa scriu in curand si despre lucrurile care ma fac fericita, veti ramane surprinsi.

 

Voi ce faceti pentru a ramane fericiti? Care sunt „secretele” voastre? Imi puteti scrie aici sau pe Facebook.

Un gând despre “Cum sa iti faci viata mai fericita.

  1. Pingback: Mama de Printesa

Lasă un răspuns

