Copiii spun lucruri traznite – Perlele Printesei

Am sa recunosc din start ca este o postare egoista. Am strans aici o parte din perlele Printesei, amintiri dragi noua sau pur si simplu cuvinte care ne-au bucurat. Unele dintre ele sunt chiar amuzante, altele emotionante pentru noi. Am sa le strang mereu, pentru ca: „Tu atat sa stii, Printesa mea, mami scrie cu drag, ca atunci cand oi fi batrana sa-mi citesti tu mie povestea vietii tale!” – asa cum am scris si aici

Daca aveti si voi perle de la pitici (si sigur aveti) le citesc cu drag.Imi puteti scrie aici sau pe Facebook.

 

♥ „- Mami, cand ma fac mare vreau sa fiu asa ca tine”

♥ “Nu pot sa ajung pana sus la tavan ca sunt inca mica, dar doar putin de mica ca sunt mare.”

 ♥ „- Torul asta e Maxim”

♥ “– Mami, eu traiesc in cer si tu traiesti aici  pe pamant.

      – Asa e scumpa mea, tu esti inca inger.”

 

♥ Dupa o saptamana plina la gradi o intreb pe micuta Printesa:

“- Mami, iti place acasa?

– Da, e liniste si calm.”

La 3 ani a inteles despre ce e acasa: liniste si calm. Asa sa simti o viata intreaga.

 

♥ Discutii de seara…

“-Printeso, ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

-Văcăriță!

-Pai si ce face o vacarita?

-Cum, nu stiai? Sta in orasu’ Cufătarescu si primeste plăti de la bucatareală!”

#oare_de_ce_am_intrebat?

 

♥ Are un cos cu legume. Le stie pe toate dupa nume si dupa gust. In seara asta ne-a spus si denumirea in germana:

-rosie: „di tomatăn”

-ardei: „di paprica”

-ceapa: „di țepe”

-fasole: „di șvimen”

-porumb: „di porumbăn”

-cartof: „di cartofăn”

Si incheie lectia superb:

-ghimbir: „di mămăligăn”!

Am ras atat de tare incat n-am reusit nici sa o corectez. Mai pastram o noapte „di mămăligăn”!

#germana_e_altfel_pentru_Printese

 

 

♥ “– Azi dimineata n-am mancat toata painica…

– Pai de ce iubito?

– Ca era cu caca!

– Nu iubito, era painica cu pasta de ficat.

– Dar Ana asa a spus…

– Pai si Ana a mancat-o?

– Nu, normal…”

#mancam_doar_ce_arata_bine!

 

♥ Eram in bucatarie si spalam vreo 20 de linguri( cu jumatate de ora inainte Printesa se hotarase ca fiecare pluș din casa trebuie sa manance cu lingura proprie mancare de pe covor, deh e Sambata). Vine mandra mea grabita, ma trage de o mana sa-mi spuna ceva la ureche:

“– Mami, ce buna esti tu! Muah!”

Si pleaca. Si imi lasa inima cat un munte.

#dragostedecopil

 

♥ Venind cu Printesa de la un targ de bunatati:

“–Mami, hai repede acasa sa mananc si branza, si placinta, si carnaciori, si de toate.

–De ce mami vrei asa multe? Ti-e foame?

–Nu mamiiii! Vreau sa pap tot sa cresc mare si cand ma trezesc sa merg in Safari cu masina de teren! Ai intelesss?”   #aplanificaturmatoareavacanta!

 

♥ Dimineata cu Printesa la gradi!

Se intalneste cu prietena ei, o imbratiseaza si o pupa. Fetita se duce la mama ei si ii spune ca nu vrea sa manance la gradi. A mea fata se duce tiptil la prietena ei si ii spune:

“—Trebuie sa mancam tot ca sa crestem mari, sa avem putere dar nu tre’ sa dormim! Noi nu vrem sa dormim, nu-i asa? “

#printesa_isteata #crestem_mari_si_fara_somn

 

♥“P: – Tati, hai sa ne uitam cum face mami lapticul, dar sa nu ne apropiem ca ne ardem!!!!

T: – Dar de unde stii tu lucrurile astea Printeso?

P: – Pentru ca sunt inteligenta si agent secret! “

#sa_fie_clar!   #parinti_de_printesa

Lasă un răspuns

