Vise de mama

Visez sa imi vad copilul fericit mereu, clipa de clipa. Orice si oriunde va fi fericirea pentru ea, nu are importanta pentru mine, atata timp cat ea e bine.

Visez sa am mai multa rabdare si timp pentru ea, sa-i fie copilaria cat mai lunga. Timpul si rabdarea sunt singurele lucruri de care un copil are cu adevarat nevoie, sunt mai presus de orice jucarie sau hainuta.

Visez sa o pot invata sa ii fie bine, cu ea si cu cei din jur. Dar in primul rand cu ea. Sa se iubeasca, sa se respecte si sa creada in ea.

Visez sa o vad iubind, si sa fie iubita. Cred ca nu toti oamenii au norocul asta. Sa isi gaseasca „jumatatea”, omul pe care sa il iubesti la fel ca pe tine. Eu fac parte din cei norocosi, visez ca si copila mea sa gaseasca omul ei pereche.

Visez ca isi va pastra mereu bunatatea de acum, chiar daca lumea va fi rea. Poate ii va fi greu uneori, asa buna cum este. Poate ca uneori va vrea sa raspunda si ea cu aceiasi moneda, si uneori poate chiar o va face. Dar eu visez sa ramana buna, sa zambeasca mereu si sa isi umple sufletul numai cu bucurii.

Visez un pui de om ce va creste frumos, cu amintiri dragi si inconjurata de iubire.

Visez uneori zambetul ei curat, si ochii perfecti. O visez mare si atat de frumoasa incat iti taie respiratia.

 

Visez mereu despre ea. E imposibil sa ceri unei mame sa nu viseze despre puiul ei. Nu voi hotara niciodata pentru ea, dar voi visa mereu sa ii fie bine. Tu ce visezi pentru puiul tau? Imi poti scrie aici sau pe Facebook.

Lasă un răspuns

