Carte cu magie care adoarme copiii – „Iepurasul care voia sa adoarma”

(P)

Stiu ca v-am promis un review la cartea „Iepurasul care voia sa adoarma”, asa ca ma tin de promisiune.

Am testat-o doua nopti la rand, nu stiu daca e suficient sau nu, dar am sa continui sa i-o citesc si am sa fac un update aici daca se schimba ceva.

Pentru cele dintre voi care nu stiti, am primit zilele trecute cartea care se presupune ca ar trebui sa adoarma copilul imediat (sau pana la sfarsitul povestii). Nu mi-am imaginat cum s-ar putea intampla asta, mai ales cu Printesa care are obiceiul de a se foii cel putin o ora inainte sa adoarma, dar am avut incredere in spusele celor de la Libris, pana acum nu m-au dezamagit. Cartea este scrisa de psihologul suedez Carl-Johan Forssen Ehrlin care spune asa:

“Scriind aceasta carte, scopul meu a fost  sa-i ajut pe toti parintii care se chinuie sa-si adoarme copiii seara la culcare sau la vremea somnului de dupa-amiaza. As vrea ca ea sa-i faca pe copii sa se relaxeze si sa adoarma  mai repede de fiecare data cand aud povestea”

 

Cand a ajuns coletul cred ca eu eram mult mai entuziasmata decat Printesa. Si tare curioasa sa aflu cum functioneaza „cartea minune”. Ei, nu e chiar o minune, prin firul narativ si tonul vocii celui care o citeste, cartea induce idea de somn si liniste. Asa arata pagina cu „instructiuni” pentru adulti.

12896210_10154274112881756_1868137831_o

  „— Bineînţeles că am un sfat ca să adormi imediat, îi răspunse înţeleapta bufniţă Picoteală. Nici măcar nu trebuie să aştepţi să termin ce am de spus, poţi deja să te vezi adormind. Te simţi liniştit, relaxat, şi faci aşa cum îţi spun eu. Imediat. Şi adormi. Totul e să te relaxezi. Acum întinde-te! in scurt timp, vreau să-ţi relaxezi toate părţile corpului. E important să faci aşa cum îţi spun eu şi să te relaxezi pur şi simplu. „

Povestea curge tare lin si frumos, si ce imi place cel mai mult este ca implica copilul direct in poveste (asa cum era si in „Domnisoara Poimaine si joaca de-a timpul”, alta carte pe care o recomand cu drag la culcare), il poarta usor spre lumea basmelor. La primele pagini ori de cate ori ii rosteam numele, ma intreba:

– Despre mine e vorba? Cu mine vorbeste?

Povestea e drept ca nu a reusit (inca) sa o adoarma, dar o linisteste foarte tare. Iepurasul este noul ei prieten cel mai bun, si imi spune mereu ca ea nu adoarme cu el dar va avea grija sa nu il trezeasca.

Primele pagini le traversam mai greoi pentru ca asa cum va spuneam aici, suntem in perioada intrebarilor multe, a „de ce-urilor”, si a curiozitatilor. Pe undeva pe la jumatate o simt aproape adormita, dar cum dau pagina face ochii mari.

 

Nu pot sa o recomand ca pe o carte care va face minuni, dar e o poveste tare frumoasa care daca nu va adormi puiul, cu siguranta il va linisti pentru somn. Nu exista personaje negative, totul e linistit si calm, un iepuras care cauta somnul alaturi de copil. Mi-au spus mamici ca la puiutii lor a functionat, nu stiu ce sa zic, la noi inca nu. Oricum cartea se termina asa: „…, ca maine, amandoi o sa adormiti mai repede si o sa dormiti mai bine decat astazi”. Deci citim, citim, citim pana cand poate adormim citind.

 

Pe iepurasul cel poznas il puteti gasi aici, la Libris: http://www.libris.ro/precomanda-iepurasul-care-voia-sa-adoarma-LIT978-606-33-0276-3–p948955.html?gclid=CPbh3oC81MsCFcyRGwodhWQLRg

Este cel mai bun pret online pe care l-am gasit 23,32 lei, si aveti si transport gratuit indiferent de valoarea comenzii, oriunde in tara.

Astept feedback de la mamicile care au cartea deja sau care au cumparat-o acum, la recomandarea mea. Imi puteti scrie aici sau pe Facebook.

Lectura placuta si somn linistit micutilor.

5 gânduri despre “Carte cu magie care adoarme copiii – „Iepurasul care voia sa adoarma”

  1. Intr-adevar, cartea nu face decat sa ii trezeasca puiului curiozitati, in niciun caz sa il adoarma. Si eu cred ca atiu sa ii citesc povestea cu tonul si interpretarea potrivite.. S-a zbenguit tot timpul pe parcursul povestii…zbura ca bufnita, intreba, se foia, apoi a decis ca nu ii place… nu vrea sa i-o mai citesc. Asadar, e un dezastru :)))

    Apreciază

  2. Pingback: O carte in dar – recomandari din biblioteca Printesei.  | Mama de Printesa

  3. Pingback: Jocuri „altfel” pentru copilul tau. | Mama de Printesa

  4. Pingback: Mama de Printesa

Lasă un răspuns

