O carte de colorat altfel. Petit Ballet. Releve Ballet.

12895283_10154301309066756_1740435377_n.jpg

(P)

Daca nu stiati deja (desi ma indoiesc), aflati acum ca am in casa o mica artista. Cat e ziua de lunga ar colora, picta, dansa si desena. Din exterior pare o pustoaica foarte dura si hotarata, dar daca stai un pic cu ea iti dai seama imediat ce suflet cald are (aici seamana tare bine cu tati).

Asa ca mereu suntem in cautare de noi, si noi, metode prin care sa exploatăm aceasta dorinta a ei de a crea. Ne bate la cap de cand a inceput gradinita ca vrea la balet (acum nu e timp, dar toata vara stim ce avem de facut) si imaginati-va bucurie cand am aflat ca prietena mea, Victoria Daschevici (Victoria Dance Studio), alaturi de Doina Zavadschi vor lansa joi, 31 Martie, o carte de colorat educativa despre balet.

Mi se pare o idee minunata, sa imbini atat de frumos desenul cu baletul. Unde mai pui ca este si o carte educativa, contine ilustratii ale pozitiilor de baza din balet, fiecare fiind insotita de o scurta poezie pentru ca cei mici sa invete mai usor. Exista doua volume, Petite Ballet destinata copiilor de 2-5 ani, si Releve Ballet pentru cei mai mari de 5 ani.

Lansarea oficiala va avea loc Joi, 31 martie, de la ora 18:30, la Libraria Humanitas de la Cismigiu, unde va astept cu mic si cu mare. Copiii vor colora primele volume proaspat iesite din tipar, iar adultii vor vorbi despre (evident) copii. Iar daca sunteti in cautare de o scoala de balet pentru micuta din casa voastra, asta este o ocazie buna sa o cunoasteti pe Victoria. Nu stiu cum sunteti voi, dar pentru mine conteaza sa cunosc un profesor/educator inainte de a imi lasa copilul pe mainile lui. Sper ca recomandarile pe care le-am facut pana acum pe blog nu v-au dezamagit (n-am simtit nici o rosie aruncata in directia asta), astfel incat va invit sa mergeti cu toata increderea la cursurile de balet conduse de Victoria Daschevici.

12903863_10154301309031756_1539694696_o.jpg

Despre lansare puteti afla mai multe de pe pagina de Facebook a evenimentului, aici, iar despre scoala de balet (si nu numai) a Victoriei, puteti afla mai multe de pe site-ul lor – http://www.victoriadancestudio.ro sau de pe Facebook.

Este o ocazie frumoasa sa va cunosc si eu pe voi (si voi pe mine), cititoarele mele, dincolo de bariera online-ului. Asa ca daca v-am convins sa veniti va rog sa imi lasati un mesaj aici sau pe Facebook.

Lasă un răspuns

