Sa ma ierti, copilul meu.

Sa ma ierti pentru ca vin din lumea asta de oameni mari, si imi pierd prea usor rabdarea cand ajung la tine. Poate exact cand tu aveai mai mare nevoie de ea.

Sa ma ierti ca nu pot mereu sa spun doar DA, uneori mai avem nevoie si de NU. Dar ai incredere in mine ca incerc sa nu iti ingradesc prea mult orizontul.

Sa ma ierti cand uneori țip, cand iti spun lucruri pe care apoi le regret, cand nu inteleg de ce vrei ce vrei musai acum, cand uit ca ai doar 3 ani si jumatate. Sa stii doar ca incerc cat pot sa nu-ti transmit si tie din bucatile mele defecte.

Sa ma ierti ca uneori te grabesc la culcare, si ma bucur cand ai adormit. Tu poate mai aveai nevoie de o imbratisare, iar eu sigur am sa duc dorul acestor clipe peste ani.

Sa ma ierti ca nu pot mereu sa iti ofer tot, ca uneori sunt egoista sau copil si eu. Dar sa stii ca iubire pentru tine intotdeauna am sa am, si mereu am sa iti intind bratele cand vei avea nevoie.

Sa ma ierti pentru momentele cand n-am sa iti inteleg toate alegerile, chiar daca probabil ele vor fi bune pentru tine.  Oricat de tanara mamica as fi, mereu va exista o generatie intre noi.

Sa ma ierti ca te-am scos din lumea ta perfecta, si te-am adus aici.

Sa ma ierti ca nu pot sa iti explic mereu tot ce ai vrea sa afli, ca nu stiu cum sa justific in ochii tai perfecti rautatile noastre, ale oamenilor mari.

Nu iti fie teama sa ceri iertare copilului, mamei, soacrei, sotului, vecinei, colegei, fratelui, unui om peste care ai dat pe strada. Iertarea face bine la suflet. Si celui care o cere, si celui care o da.

http://www.facebook.com/mamadeprintesa

12953205_10154319303336756_746306439_o

Lasă un răspuns

