Blogul. Pasiune pentru scris. Copilaria arhivata aici.

Pentru ca am ajuns la mai bine de o jumatate de an de blogging am zis ca ar fi frumos sa va povestesc si cum se intampla lucrurile aici, o lume construita prin ochii mei, unde zi de zi arhivez copilaria ei.

Cred ca acesta este cel mai constant lucru pe care l-am realizat pana acum (profesional vorbind), daca imi citit blogul stiti deja ca de la inceputul anului am scris mereu de luni-joi, la 8 fix, negresit,  iar in fiecare duminica am share-uit  pe Facebook un articol mai vechi, drag mie. Am inceput sa scriu intai pentru mine, apoi cumva lucrurile s-au intamplat pur si simplu iar eu mi-am dat seama ca e ceva ce imi place tare mult, am povestit aici cum a inceput totul.

Nu e o treaba prea usoara, dar cred ca pasiune este cea care m-a facut sa nu renunt, si gandul ca Printesa va citit intr-o zi tot ce scriu eu despre ea, despre mine, si despre noi ca si familie.

Si pe langa toate astea, scrisul imi face bine la suflet.

Am descoperit ca lumea bloggerilor este cumva unita, ca oamenii care scriu sunt foarte cool deobicei, in special in zona de parenting – blog personal. Incerc pe zi ce trece sa “fur” de la cei mai vechi ca mine.

Sunt intrebata de multe ori la ce ma ajuta, ce vreau sa fac cu el mai incolo, si multe alte intrebari asemanatoare. Raspunsul e simplu: nu stiu. La fel cum blogul s-a nascut de azi pe maine, din pasiune si cam atat, la fel vreau sa curga lucrurile si de acum incolo. Natural, pas cu pas, etapa cu etapa, iar cel mai important pentru mine este intr-un fel sau altul sa ajut prin articolele mele, la fel cum si pe mine m-a ajutat la un moment dat sa stiu ca si in alte case se intampla sa fie greu sau obositor, dar cumva noi mamele mereu o scoatem la capat.

Nu tin neaparat la un numar mare de like-uri, share-uri sau vizitatori, cat imi doresc foarte mult sa ne strangem intr-o comunitate frumoasa de mame sau femei care la un moment dat se regasesc una in povestea alteia. Sunt multe dintre voi care mi-ati scris in privat, sau pe Facebook si mereu va raspund cu drag. Stiu cat de mult conteaza sa fie cineva acolo care sa te asculte cand ai nevoie. Eu am norocul de a avea  un stalp in casa, cel care imi da mereu putere si imi incarca bateriile atunci cand am nevoie, EL al meu. Dar stiu ca pentru multe dintre voi este mai usor sa vorbiti cu cineva care nu va cunoaste si care nu va judeca.  Atat cat imi permite timpul, sa stiti ca va raspund de fiecare data.

Si pentru ca vreau cumva sa dau mai departe energia asta buna care imi vine de la voi, m-am gandit sa va ofer un cadou. Dar despre asta va povestesc maine pe blog. Puteti da follow aici sau like pe Facebook pentru a vedea despre ce este vorba.

Va imbratisez, Mama de Printesa.

Lasă un răspuns

