Vino la mama!

Vino la mama! Sa te strang in brate, sa iti miros parul buclat, sa te alint, sa te simti cel mai iubit copil din lume.

Vino la mama! Aici iti promit ca niciodata nu va exista “prea mult”, niciodata nu vei fi prea mare ca sa stai in brate la mine, niciodata n-am sa spun ca nu e timp pentru o imbratisare.

Vino la mama! Poate nu am sa reusesc mereu sa te feresc de tot ce e rau, dar iti promit ca la mine in brate vei gasi mereu o vorba buna.

Vino la mama! Oricand, oricum, oriunde si la orice ora. Vom opri lumea in loc daca tu vei simti nevoia sa stai cu mine.

Vino la mama! Am sa ma bucur de fiecare zambet al tau, si am sa sterg cu grija fiecare lacrima de pe chipul tau, care inevitabil va veni.

Vino la mama! Am sa ma bucur cu tine, am sa plang cu tine, am sa rad de fiecare pozna si am sa fiu mandra de fiecare reusita pe care o vei avea.

Vino la mama! Te voi invata tot ce stiu, iti voi arata lumea prin ochii mei dar te voi lasa sa faci singura alegerile care ti se potrivesc.

Poate ca uneori n-ai sa vrei sa vii, dar eu am sa te astept mereu acasa cu bratele deschise pentru inca o imbratisare.

http://www.facebook.com/aminatomescu/

Lasă un răspuns

