Tu si copilul. 11 idei de proiecte pentru Paște.

Noi ne pregatim zilele astea pentru targul de Paste ce va avea loc joi, la gradinita Printesei. Lucrurile functioneaza asa: copiii vor avea un workshop la gradi cu parintii, iar joi vor vinde lucrurile confectionate chiar de ei, in cadrul targului. Parintii deasemenea au fost incurajati sa aduca diverse: briose, limonada, fresh, biscuiti, orice facut in casa. Cu banii stransi vor pleca intr-o excursie, la teatru sau unde vor alege. Am invitat tot neamul, prieteni, vecini, cunostinte, avem nevoie de sponsori :)).

Ma bucura faptul ca se ocupa si de spiritul antreprenorial, Printesa e foarte incantata ca va vinde lucruri facute chiar de ea. Si pentru ca vrem sa ii incurajam cat de mult creativitatea, am decis sa realizam „proiecte” si acasa. Stiti ce greu e sa gasesti activitati cu tematica, potrivite pentru varsta ei si sa poti avea in casa (sau in apropiere) toate materialele necesare? Destul de greu.

Chiar daca aveti la gradi un astfel de targ, sau nu, m-am gandit ca ar fi frumos sa decorati casa de Paste cu obiecte facute impreuna cu copilul.

Am sa va arat tot ce am gasit potrivit pentru ea (3 ani 6 luni), fara costuri foarte mari si usor de realizat. Noi pentru targ am ales sa facem masca de bunny si coronita cu oua. Cea de pe urma o vom face maine, atunci am sa va arat si poze cu ce ne-a iesit.

Pentru masca aveti nevoie de:

-coala A4

-carton

-foarfeca

-lipici lichid

-vata

-hartie colorata (sau hartie de ambalat, sau acuarele, dupa preferinte)

-paie

Desenati forma, decupati toate cele necesare (coala, cartonul, hartia colorata, gauri pentru ochi), apoi lasati copilul sa lipeasca toate cele. Pregatitiva pentru mult haos, vată peste toooot si multa distractie. Noi am improvizat putin si am ales sa atasam doua paie, in loc de ata. Va place?

 

Pentru coronita pe care o vom face maine, aveti nevoie de:
-carton subtire (noi vom folosi o punga de cumparaturi din carton)

-hartie colorata sau de ambalat (eu am multe bucati ramase de la fiecare Paște/Crăciun, stiam ca imi va folosi intr-o zi)

– pamblica (la fel am multe pastrate, nici nu stiu de pe unde, dar puteti cumpara sau imprumuta putina de la orice florarie)

-foarfeca, lipici
 

Eu cred ca cel mai simplu este sa printati o forma de ou, si sa decupati in jurul ei hartiile, pentru ca toate sa fie identice.

Mai jos am sa va las poze cu alte idei dragute de activitati pe care sa le faceti in aceasta perioada. Noi cu siguranta vom mai face. Astept poze de la voi, aici sau pe FACEBOOK, sa vad ce v-a iesit.

 

img_9951img_9952img_9954img_9953img_9950img_9958img_9957img_9959

Sursa foto: pinterest.com

2 gânduri despre “Tu si copilul. 11 idei de proiecte pentru Paște.

Lasă un răspuns

