My bucket list! 

Stiu ca nu e sfarsit de an, dar am simtit nevoia sa las asta aici. Lista de lucruri pe care le vreau in viata asta. Nu am pus punct inca, pe masura ce am sa simt altfel, am sa mai completez. 
Care este bucket list-ul vostru? Sa ne uitam impreuna an de an, sa vedem ce bifam de pe lista. 

1. Sa imi vad fata iubita si iubind cu adevarat.

2. Sa pun piciorul intr-un loc unde nu a mai calcat nimeni inainte.

3. Sa cred mai mult in mine. Sa vindec rani mai vechi. 

4. Sa imbatranesc mana in mana cu omul meu.

5. Sa nu traiesc nici un razboi( fobie mare).

6. Inca un copil. 

7. Sa cresc blogul asta usor, dar sigur. 

8. …

http://www.facebook.com/mamadeprintesa

Lasă un răspuns

