Pantofiori la reducere pentru Printese si Cavaleri – D.D. Step 

(P)

Mersul la shopping cu un toddler poate fi o provocare chiar si pentru cele mai rabdatoare dintre noi. Eu am renuntat demult sa mai fac „surprize”, sau sa cumpar ceva, orice, fara ca ea sa fie prezenta. 
Daca cumpar roz, sigur voia sclipici. Daca cumpar cu sclipici, ea vrea sigur cu flori. Daca au tot ce vrea, e foarte posibil sa nu fie ce imi doresc eu pentru ea. Problemele cele mai dese apar la incaltaminte, pentru ca haine cu Elsa si Rapunzel gasesc peste tot. Si chiar daca nu ar fi atat de pretentioasa, este foarte greu sa gasesti ceva frumos, comod, din materiale bune, si de preferat sa nu platesti pe ei tot salariul. 

Nici nu credeam ca exista un loc unde sa poti intra si gasi pantofiori pentru Printese ( sau cavaleri) care sa indeplineasca toate cele de mai sus. Pe prietenii de la D.D. Step Romania i-am intalnit intamplator, cautand cu disperare pantofi noi pentru copila mea. Doar stiti deja cat de mult tin la traditii, asa ca de Paste, asa cum e datina, copiii se innoiesc de sus pana jos. Eu imi amintesc cu drag cum in ziua de sarbatoare purtam mereu totul nou-nouț si apretat, iar asta este o amintire pe care mi-as dori sa o aiba si copila mea.
Pe mine D.D. Step m-a convins din prima prin calitatea produselor. Dar pe copil? Degeaba i-as fi explicat eu: 

– Uite mami, aici gasesti doar pantofiori din piele naturala tratata special pentru ca picioarele tale sa stea cat mai confortabil. Unde mai pui ca e si waterproof, adica poti sări cu ei in toate baltile din lume, fix cum iti place tie! 

I-as mai fi spus si despre talpa minunata din cauciuc natural, foarte usoara si flexibila, si despre branturile din piele care ii vor face picioarele sa respire, si despre inca o inventia minune (pentru noi mamele): varfurile si calcaiele intarite, care fac incaltamintea sa reziste mult mai mult pe piciorusele ei zglobii. 

Si as mai fi avut multe lucruri grozave de spus despre pantofii D.D Step, dar toate ar fi fost inutile daca nu erau si frumosi. Ca sa ii captez atentia a trebuit mai bine sa ii povestesc ca exista acolo fundite, floricele, piele roz cu sclipici discret, sau lacuita, pantofi pentru serbare si sandale pentru vara. 
Exact asta am facut, am cautat impreuna cu ea pe site-ul D.D Step modele, m-am abonat si am primit un voucher de 20 Ron doar pentru asta, am aflat ca magazinul se afla chiar in mijlocul Bucurestiului, in Unirea Shopping Center (etaj 3, corp central) si am dat o fuga sa probeze perechea aleasa de ea. A fost pentru prima oara cand am putut sa o las sa aleaga fix ce si-a dorit, fara sa imi fac griji. 
 

  
Mai trebuie sa va spun ca este complet indragostita de noua achizitie? Si uite asa am reusit sa indeplinesc si dorintele ei, si pe ale mele. Unde mai pui ca nici in bugetul familiei nu am facut o gaura neagra. 
Preturile nu sunt mari, au reduceri in permanenta pe site-ul lor AICI, iar in perioada 21 aprilie- 4 mai se desfasoara campania de Paște, cu discounturi de peste 50%, asa ca va sfatuiesc sa nu ratati ocazia. Aveti chiar si varianta de a plati in rate, mai multe informatii despre asta puteti afla pe site-ul lor, sau direct din magazine. 
Puteti oricand comanda online de pe http://www.ddstepromania.ro sau direct din magazinele partenere:  
Bucuresti – Unirea Shopping Center, etaj 3, corp central

Timisoara – Shopping City Mall, sau in Centrul Comercial Kapa 3

Craiova – Centrul Comercial Electroputere Parc

Pagina lor de Facebook este aceasta, spor la cumparaturi! Eu zic ca aveti de unde alege, nu? 

  

Lasă un răspuns

