„Poti fi cu adevarat fericit doar atunci cand nu astepti nimic la schimb. „

Fericirea mea sigur nu e la fel cu a ta. Lucrurile care pe mine ma fac fericita, cu siguranta in tine nu trezesc nimic. Si asta e chiar bine, pentru ca fericirea mea vine din lucruri pe care doar eu le stiu si le inteleg.

Am mai spus-o (aici: Cum sa iti faci viata mai fericita.) ca nu cred in retete de fericire sau in vietile expuse ca fiind doar lapte si miere. Dar de curand am avut o „revelatie”.

„Poti fi cu adevarat fericit doar atunci cand nu astepti nimic la schimb. „

De la nimeni. Nici de la sot, copil, prieteni, de la viata si nici chiar de la tine. Probabil ca ati citit si voi asta de multe ori, dar ori ati trecut mai departe spunand ca e un alt bullshit zen (cum am facut si eu mult timp), ori ati considerat ca e un tel imposibil de atins, deci nu merita sa incerci. Omul meu spune mereu ca nu exista relatie intre doi oameni fara interes, fie ca astepti avantaje financiare, morale, spirituale, noi mereu dam ceva pentru a primi la schimb echivalentul. Iubim ca sa fim iubiti, cerem ca sa primim, ne rugam ca sa fim ascultati, ascultam ca sa primim aprecieri, depunem efort pentru a fi rasplatiti, slabim pentru a fi admirati. In ori tip de relatie intram cu cei din jur, inevitabil avem un interes, si o asteptare
Eu am facut un pas in spate, si m-am uitat la viata mea din exterior. Intotdeauna astept ceva de la cei din jur, de la mine, de la viata. Si asteptarile astea devin uneori atat de apasatoare, ca am impresia ca viata mea e in stand by iar eu mereu o astept sa inceapa. Ea a inceput demult, eu am pierdut startul si am chiulit de la lectia in care trebuia sa invat cum sa ma bucur de ea.

Astept ca El al meu sa spuna si sa stie exact ce, cand si cum vreau. Astept sa faca un anumit lucru, daca si eu l-am facut pentru el.

Astept ca Printesa sa inteleaga lucruri, daca si eu inteleg ce ma roaga ea.

Astept ca tata sa fie altfel, desi stiu ca niciodata nu se va intampla asta.

As vrea ca mama sa-mi arate ca apreciaza ce am realizat pana acum, desi stiu deja ca o face.

Astept ca eu sa ma schimb, desi uneori nu fac nimic pentru asta.

Astept ca viata sa imi ofere fericire, desi vad ca o am dar nu stiu sa ma bucur de ea.

Asa ca de azi mi-am propus sa nu mai astept nimic in schimb, sa iau lucrurile asa cum sunt si sa ma bucur de ce fac eu fara sa astept ca cei din jur sa aiba vreo reactie. Invat de cativa ani incoace sa rad din lucruri marunte, sa repect ce e al meu, sa iubesc neconditionat, sa am incredere in mine, sa am rabdare cu cei din casa mea. De azi am sa incep sa invat sa ofer fara astept nimic la schimb, sa fac lucrurile pe care le aleg si sa traiesc fara asteptari. Viata mi-a dovedit ca tot ce dai, vine inapoi.

Voi ce faceti pentru a va bucura de fericire? De viata? Astept aici sau pe Facebook raspunsurile voastre.

Lasă un răspuns

