Jocuri „altfel” pentru copilul tau.

(P)

Hiba generatiei noastre (printre altele) este in mod clar nevoia de a cumpara MULT. Atat pentru noi, dar mai ales pentru copiii nostri.

Daca noi n-am avut, macar ei sa aiba.

Sunt oameni care au facut cariere doar din a descoperi noi si noi moduri de a atrage cumparatori. Vitrine bine gandite,  jucarii cat mai atractive si din ce in ce mai accesibile. Pe vremea mea (imbatranesc, inca doua saptamani si voi fi cu adevarat batrana!:))) papusile Barbie erau râvnite de toti copiii, dar nu oricine si le permitea.

Dar cum controlez nevoia de a ii cumpara in permanenta? Cum fac sa nu ma invinovatesc atunci cand nu ii pot cumpara ceva? Ce jucari sa aleg? Ce nu? Ce inseamna prea mult? Mi-am pus toate aceste intrebari de foarte multe ori, iar raspunsul a venit din clipul de mai jos al Uraniei Cremene:

 

Dupa cum vedeti nu conteaza cat cumparam, ci mai degraba ce. Am invatat sa imi controlez nevoia de a ii cumpara lucruri, si am inceput sa caut locuri speciale unde sa pot gasi jocuri „altfel”.

Dupa ce am cumparat cartea care induce somnul copilului (am scris aici despre ea) de la Libris.ro, am descoperit si sectiunea lor de jocuri. Preferatele noastre au fost cele de la Djeco, iubim brandul acesta de cand Printesa era mai mica, si m-am bucurat cand am aflat ca pana la sfarsitul lunii TOATE jocurile de pe site-ul Libris.ro se afla la reducere.

Noi am ales aceste modele, va povestesc mai jos ce face fiecare, si sper sa va inspire pentru cadourile de Paste.

Primul joc este un puzzle educativ, copilul invata sa numere si sa citeasca cifre prin asocierea imaginilor cu cifra corespunzatoare. Il puteti gasi AICI, la reducere pana la sfarsitul lunii.

Această prezentare necesită JavaScript.

Al doilea joc este un domino pentru pitici, cu animale diverse. Ce imi place cel mai mult este ca pe verso este varianta „originala” a jocului domino, deci este un joc ce poate avea viata lunga in casa. Se poate juca in mai multi parteneri, iar eu iubesc jocurile care strang familia impreuna. Jocul il gasiti AICI, tot la reducere.

Această prezentare necesită JavaScript.

Transportul in Romania este mereu gratuit, indiferent de valoarea comenzii pe care o faceti pe Libris.ro. Asta va scuteste de un drum la mall, iepurasul livreaza direct la usa. Astept sa imi spuneti ce jocuri ati ales voi de la ei.

6 gânduri despre “Jocuri „altfel” pentru copilul tau.

  1. Urania rocks! Suntem fani Jurnal pentru copii, mai rar o emisiune asa buna, educativa 😀 Ma bucur ca mai sunt si alte persoane care asteapta cu interes sa se faca 9:30 sambata si duminica. Cat despre puzzle uri, sunt o idee foarte, foarte buna! Felicitari! 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

