Ganduri despre sora ei. Sau fratele.

Las asta aici ca sa citesc in momentele cand lucrurile vor sta altfel. Sau sa recitim amandoua impreuna cand vei creste.

Draga mea,

Iti doresti o sora. Mai nou ai accepta chiar si un frate, deci imagineaza-ti cam ce mare e dorinta de a avea in casa pe cineva mai mic decat tine?

Si eu, si tata suntem pregatiti si ne dorim tare mult sa marim familia. Asa ca am inceput demult sa iti povestim despre cum vor arata lucrurile cu inca un omulet in casa, despre cum tu mereu vei fi sora mai mare chiar daca ea va creste, te-ai linistit neapus cand ai aflat asta.

Te urmaresc in parc, cu prietenii, cum privesti lung catre copiii cu frati sau surori. Ma intrebi aproape zilnic daca in burta mea a ajuns sora ta. Imi povestesti despre cum vei impinge caruciorul cu mine, cum ii vei face spectacol ca sa nu mai planga, cum veti face baie impreuna si veti dormi apoi nas in nas. Cum o vei prezenta prietenilor si cum vei avea mereu grija ca ea sa isi bea tot laptele.

Acum, cand inca esti doar tu cu noi, iti doresti sa simti dragostea de sora. Tocmai de asta las asta aici, pentru ca peste ceva timp, cand Dumnezeu va vrea sa fim patru, vreau sa imi amintesc de unde am avut curajul sa o iau iar de la capat.

De la tine. Din ochii tai si bucuria pe care o raspandesti in jur. Din minunea nasterii si din farmecul copilariei tale. Tu esti curajul meu. Al nostru.

Vreau sa imi amintesc toate astea atunci cand ai sa o tragi de par, cand ai sa o impingi cat colo pentru ca ti-a luat jucaria, cand ai sa te superi ca e mai mica decat ti-ai imaginat, cand ai sa realizezi ca nu avem cum sa o mai trimitem inapoi cand te supara, cand am sa aud „MAMAAAAA” de un bilion de ori pe zi, la dublu. Pentru ca inevitabil dragostea de frate vine si cu năbădăi.

Iar in fiecare moment greu, am sa te iau in brate si am sa-ti povestesc din nou cat de tare ne-am dorit noi doua ca ea sa fie cu noi acum. Sau el.

Da iubito, si daca e fratior il pastram. Nu merge sa il dam la schimb pe o surioara, chiar daca Dumnezeu e cel mai bun, asa cum m-ai intrebat odata.

http://www.facebook.com/mamadeprintesa

Lasă un răspuns

