Am fost doi, ne-am iubit tare, si ne-am facut trei. De-acum vom fi patru.

Am fost doi, ne-am iubit tare, si ne-am facut trei. De-acum vom fi patru.

Imi doresc sa se intample asta din momentul in care am adus-o pe lume pe Ea.

Imi doream mereu ca din trei sa ne facem patru. Si uite ca Dumnezeu ne-a binecuvantat cu inca o minune in viata noastra.

Acum nu imi mai doresc decat sa fim sanatosi, toti patru. Noi doi, o Printesa si Biluță. Da, Biluță, asa il alinta ea acum.

Mai tineti minte cand va povesteam ca nici in ruptul capului o domnisoara mofturoasa ca ea nu ar vrea un fratior? Ei, de cand a aflat ca ne marim familia, din „fratiorul meu” nu o scoti. Fie ce-o fi!

Nici nu mai conteaza, suntem atat de fericiti cu totii zilele astea ca ne vezi zambetele pe fata de la km departare.

Va imbratisam cu drag! Noi trei, si o Biluță.
PS: Promit sa incerc (nu stiu daca reusesc), sa nu transform blogul in jurnal de sarcina. Dar am multe povesti hazli de-ale Printesei sa impartasesc cu voi!

9 gânduri despre “Am fost doi, ne-am iubit tare, si ne-am facut trei. De-acum vom fi patru.

  1. Pingback: Un tutu pentru o Printesa | Mama de Printesa

Lasă un răspuns

