Cand sotul devine „Tati”

Intai a fost iubitul meu, apoi cel mai bun prieten, apoi sotul meu iar in cele din urma tatal copiilor mei. Acum este toate cele de mai sus intr-unul.

Si spun toate astea pentru ca zilele trecute am citit comentariul unei doamne care intreba indignata de ce sotii nostri se transforma in „Tati”, de ce un barbat dupa ce apare un copil este strigat asa de catre sotie?

Nu judec ce se petrece in alte case, dar va spun cum e la noi. E drept ca nu l-am intrebat daca simte la fel, dar poate confirma (sau nu) chiar el cele ce urmeaza a fi spuse de mine. Daca doamna m-ar fi intrebat pe mine i-as fi spus ca acum il strig asa uneori pentru ca e cea mai frumoasa forma de alint la care eu pot sa ma gandesc. El e tatal copiilor mei, cel cu care prin si din iubire am dat viata unor ingeri. Ce poate fi mai mult decat atat? Si cu ce ar putea deranja asta?

Cred ca atunci cand esti stapan pe tine, barbat in adevaratul sens al cuvantului, atunci cand sotia te mai striga „Tati” n-are cum sa te faca sa te simti „mai putin barbat”, „mai putin apreciat”. Din contra, esti sus pe un munte, ai castigat titlul suprem, esti tată si mai mult de atat nu exista.
E normal ca in pat sau mai stiu eu pe unde nu il strig „Tati”, dar involuntar mi se intampla destul de des sa o fac in alte locuri si niciodata nu mi-am simtit sotul deranjat de asta.

Si cel mai ciudat mi s-a parut ca o femeie e deranjata de cum e strigat sotul alteia. Cred ca fiecare casa are valorile ei, ritmul ei, dragostea ei, credinta ei. Nu cred ca intr-un fel e mai corect decat in altul. Pentru mine asa e normalul, sotul meu e multe lucruri si il alint in N feluri, dar cel mai important este ca e tatal copiilor mei.

Asa ca uneori il strig „Tati”.

Ne auzim aici sau pe Facebook.

2 gânduri despre “Cand sotul devine „Tati”

  1. Cred ca vine involuntar de la „uite, a venit tati!”, ” hai sa vedem unde e sau ce face tati”, „il strigam pe tati” etc. La un moment dat intra in reflex :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

