Oraselul cunoasterii – Activity Story

Am avut un weekend atat de plin incat duminica seara efectiv simteam ca am sa adorm in picioare, la propriu. Dar a meritat, am strans amintiri frumoase cu prieteni dragi iar copila s-a distrat extrem de tare. Am descoperit si un loc tare frumos, despre care vreau neaparat sa va povestesc.

Sincera sa fiu, nu imi dau seama cum a putut sa ne scape, pentru ca este destul de aproape de casa. „Oraselul cunoasterii” se numeste, si este defapt un loc de joaca altfel, educativ si distractiv in acelasi timp.

Exista multe camere mari cu diferite experimente, pentru toate varstele (dar eu as spune ca de la 3 ani la maxim 10, cu toate ca au si o camera cu jocuri pentru copii mai mici) si extrem de sigure. Nu are rost sa va povestesc despre fiecare in parte, va las la sfarsitul articolului cateva poze facute de mine ieri la petrecere iar pe restul ramane sa le descoperiti voi.

Au si o gradina destul de mare, cu un labirint din lemn, un fel de fantana curgatoare (nu stiu cum altfel sa ii spun) in care copiii pot monta tuburi astfel incat apa sa curga in directia dorita (un fel de tubes, un joc de care eram fascinata pe vremea cand eram copila), nisip, o cabana ce asteapta sa fie construita, nisip, iarba, banci, frumos.

E un loc tare bun pentru o aniversare, da r vara. Sala din interior de mese este anosta, si face nota discordanta cu restul locatiei care este foarte cool. Daca citesc cei de la Orasel sper sa faca niste modificari, pentru ca ar fi un loc grozav pentru urmatoarea petrecere a Printesei. Asa ca daca aveti copii ce isi aniverseaza ziua pe timp calduros, mergeti cu incredere acolo. In gradina e loc suficient pentru 30 de persoane, chiar si mai mult (cu toate ca nu e cazul la o aniversare), mancarea o puteti aduce voi, doar bauturile trebuie consumate de la ei.

Puteti merge si fara petrecere dupa voi, din cate am inteles costa 35 lei/copil ,18 ron/adult (da, si noi ne-am jucat foarte mult pe acolo), si exista si niste pachete family (sper sa nu gresesc costurile).

Va las mai jos imagini de ieri, sper sa ajungeti si sa imi spuneti cum v-ati distrat.

 

PS: Gasiti printre poze si una cu o burtica (uriasaaaa) de 2 luni!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

