Iarna nu-i ca vara, si nici a doua sarcina nu-i ca prima.

Sarcina aceasta e cu mult mai diferita decat prima. Cu muuuulttt. Prima data nici nu stiam ca sunt gravida, atat de bine era. Burtica s-a vazut tarziu, pe la 4 luni abia o vedeam eu.

Acum la cele doua luni ale mele de sarcina, am o burtica de toata frumusetea. Mama glumeste cu mine spunandu-mi ca am gemeni. De un copil sunt pregatita, de doi deodata in nici un caz! E suficient sa vezi filmuletele care circula online cu mamica care incearca sa imbrace gemeni. Nu, am vazut prea multe episoade din Jon&Kate+8 ca sa am curaj sa sper macar la gemeni.

Nu stiu de ce tot compar sarcinile, dar involuntar se intampla. Cand auzeam mame plangandu-se de greturi, sincer ma gandeam: ” N-are cum, exagereaza ele de dragul atentiei”. Ei, atat mi-a trebuit, ca nu doar ca s-a intors roata dar a venit cu totul peste mine. E o greata constanta, nu pot sa o compar cu nimic. E o senzatie atat de tampita incat ma enerveaza pur si simplu.

Dragul meu sot imi spunea serile trecute (dupa ce l-am rugat sa imi faca o limonada, si l-am acuzat ca a pus ceva diferit in ea pentru ca mirosea ingrozitor):

-De cateva zile ma tot pui sa iti fac lucruri, doar ca sa imi spui cat de nasoale sunt!

Ne consolam amandoi cu gandul ca poate trimestrul al doilea va fi mai lejer. Nu de alta dar copilul ramane in vacanta, iar noi avem ceva drumuri planificate, vara viitoare nu se stie cat de aventurieri vom mai putea fi.

Despre cat de mult dorm deobicei, v-am mai spus, da? V-am povestit si despre cum adormeam pe canapelele prietenilor in timpul primei sarcini. Ce credeati, ca acum e diferit? Sunt ca un bebelus nou-nascut: unde ma pui, acolo dorm.

Ma uitam zilele trecute la un serial (Elementary, cel mai recent ep.), iar intr-una din scene apare un domn care fusese internat in spital din cauza unei lovituri la cap. La un moment dat, el ii roaga pe cei care venisera in vizita sa nu opreasca Tv-ul, deoarece medicul i-a spus ca nu are voie sa adoarma.

Iar in secunda doi, in mintea mea a fost asta:

„- Ce poate fi mai cumplit decat sa nu te lase sa dormi????!!!!????”

Nu m-am gandit la nimic altceva, mi s-a parut cel mai teribil mod de a tortura pe cineva. Sa ti se interzica sa dormi! OMG!

Asa ca am adormit imediat, sa le fac in ciuda scenaristilor.

In rest e bine, prima data aveam un tatic care imi prezenta burta tuturor, acum am o Printesa care isi prezinta fratiorul (o tine pe a ei, poate stie ea ceva ce noi inca nu stim) oricui ii iese in cale. Nici nu e de mirare, de cand am ramas insarcinata merg amandoi pe strada de parca ar pluti, dragii de ei.

Noi ne vedem pe Facebook, Instagram, snapchat (mamadeprintesa), sau aici pe blog.

PS: Daca aveti idei grozave pentru 1 Iunie, le astept cu drag.

4 gânduri despre “Iarna nu-i ca vara, si nici a doua sarcina nu-i ca prima.

Lasă un răspuns

