Cateva lucruri ce n-as vrea sa le uit.

Imaginea cu Ochii tai din fiecare dimineata, este de nepretuit, indiferent cat de devreme (sau nu) ne incepem ziua. Profit cat pot acum de diminetile cu tine, cand ma strigi „mamiiii”, si eu sar buimaca din pat ca sa vin sa ne iubim amandoua pana cand ni se face prea foame ca sa mai putem amana dejunul :)).

Iarna cand ne bagam amandoua sub paturica, ne uitam la desenul tau preferat si incepem sa „barfim” personajele si sa chicotim. Abia astept sa facem asa si cand ai sa cresti mare (sper doar sa mai vrei).

Imi place sa te privesc la joaca cu alti copii, si normal ca mereu sunt cea mai mandra, iar tu mereu esti cea mai cea dintre toti pentru mine.

Intrebarile tale multe, marunte, de neoprit si de neinteles. Uneori simt ca sunt prea multe si ca niste liniste ar fi bine primita, dar apoi imi amintesc cat de repede va trece si perioada asta si ce dor imi va fi de ea.

Toate tabieturile tale, din ce in ce mai multe si mereu altele (am mai scris si aici despre ele). Dar le iubesc asa mult, pentru ca doar noi stim despre ele si stiu sigur ca sunt singura persoana din lume care ti le va putea indeplini pe toate.

Cat de sensibila esti defapt, in spatele armurii tale de fetita mare si independenta. Cum te emotionezi cand iti canta tata, si cum aproape ai plans cand ai vazut un copil strivind o gargarita. Si cel mai frumos e ca nimeni nu te-a invatat sa fii asa, e din tine. Asa simti tu viata, cu multa emotie.

Cum imi prezinti burta tuturor, de parca ar fi o persoana.
-Hei, uitati burta mamei! Acolo locuieste acum fratiorul meu!
Iar eu de fiecare data incerc sa iti reamintesc ca poate fi si surioara, dar deh, inutil.

Cum negociezi cu mine la cumparaturi, cum intelegi mereu cand spun ca nu putem cumpara X lucru, cum ma sfatuiesti cand imi cumpar haine si cat de suparata ai fost ca nu te-am lasat sa mergi singura de ziua mea sa imi cumperi cadou.

Cel mai mult imi place ca m-ai ales pe mine, ca faci din casa noastra Rai, ca ne-ai invatat cum sa ne iubim neconditionat.

Te iubim minunea noastra.

Lasă un răspuns

