„Mamiiiii” cu accent puternic pe i.

Nu stiu pe la voi cum se petrec lucrurile, dar eu aud acest „Mamiiii” (cu accent puternic pe i) cat e soarele pe cer. 
Si de cele mai multe ori e un „mamiii” de prezenta. 
-Mamiiii

-Da iubito?

-Mamaaa, te iubesc. 

-Si eu iubito. 
Si orice, oricand ar vrea sa imi spuna, introducerea este „Mamiiii”. Iar continuarea nu o spune decat dupa ce aude de la mine un Da. 
Vorbeste mult, are atatea de aflat si de impartasit incat uneori parca se supara ca nu ii ajunge ziua sa imi spuna cate ar vrea. 

Recunosc ca uneori creierul meu oboseste si atunci reactioneaza doar la cereri urgente: apa, mi-e foame, auuu, caca. Si in acele momente se intampla sa repete de ceva ori „Mamiii”, ” Mamiiii”, „Mamiiiiiiiiii”. 
Da stiu, nu e prea grozav cand se intampla asta, dar ce sa-i faci, asa suntem noi mamele imperfecte uneori. Obosim si incetinim, dar pentru scurt timp. Imediat o luam de la capat cu forte noi si capul sus. 
Noi nu suntem perfecte, dar cel putin avem copii perfecti!

2 gânduri despre “„Mamiiiii” cu accent puternic pe i.

  1. Daaaaa cat de bine te inteleg 🙂
    X 3 „Mamiiiiiiiiiiii”
    Uneori imi vine sa fug in lume sa fiu doar eu cu mine, alteori nu vreau sa mai plec din stransoarea de 6 manute si 3 „Mamiiiiii” si ma simt cea mai bogata din lume!

    Apreciază

Lasă un răspuns

