Te iubesc, orice-ai face!

Stiti deja ce mult imi place sa va povestesc despre lucrurile noi si frumoase pe care le aflu. Sigur stiti si cat de mult imi place de Ioana- Printesa Urbana.

 

Deci sigur ghiciti ce fericita am fost cand am aflat ca se lanseaza (in sfarsit, pentru ca stiam de mult ca urmeaza) cartea scrisa de ea pentru copiii nostri. Evident ca nu putea sa fie altfel decat despre iubirea neconditionata pe care o mama o poarta puiului ei, presarata pe alocuri cu umor, copilarie, emotie si din nou iubire.

In mod normal cam eu fac review-rile cartilor pe care le cumpar pentru Printesa. Dar de data aceasta vreau sa va povestesc doar reactia ei, la cald, mi-am notat fiecare cuvant chiar atunci la prima citire, de teama sa nu uit pana acasa ceva din emotia primei lecturi.

 

M-a rugat sa ii citesc cartea in masina, in timp ce ne intorceam de la gradinita. Nu a mai avut rabdare pana acasa, au fascinat-o iremediabil ilustratiile viu colorate, dar suficient de temperate incat copilul sa aiba timp sa analizeze fiecare detaliu in parte. Sau cel putin asta am observat eu, primul amanunt pe care l-a remarcat Printesa fiind papucii tatei din picioarele Emei- personajul principal al povestii (grozav detaliu, si la noi se intampla ca ea sa probeze mai des pantofii lui decat ai mei).

 

Apoi, inevitabil, au urmat o serie de:

-Mami, dar tu pe mine ma iubesti pana la Luna si inapoi, asa imi spui tu mie.

De o suta de ori intrebarea:

-Mami, dar si tu ma iubesti orice as face?

 

Iar la sfarsit a simtit nevoia sa imi spuna asta:

-Mami, dar tu esti cea mai frumoasa mama din lume!

Doar o mama intelege bucuria pe care o simti atunci cand copilul tau iti spune cuvinte asa. Si precis acesta a fost si scopul Ioanei, sa scoata cuvinte dulci de la copii pentru parinti, si de la parinti pentru copii.

 

Cand a vazut cartea al meu sot, mi-a zis clar:

-Ei, tu cumperi ca ti-e draga Ioana. Nu cred ca e mare scofală cartea asta.

Seara, Printesa isi pupa tatal de noapte buna si ii spune incet la ureche:

-Tati, eu te iubesc orice ai face, sa stii!

 

Cumparati cartea. Inmoaie si cele mai sceptice minti.

Un gând despre “Te iubesc, orice-ai face!

  1. Pingback: O carte in dar – recomandari din biblioteca Printesei.  | Mama de Printesa

Lasă un răspuns

