Doi copii, o vacanta ce as vrea sa nu se mai termine si multe amintiri de nepretuit

In timp ce in burta mea creste (cu pasi repezi) un om nou, eu petrec timp observand cat de mult a crescut fetita mea cu bucle de aur. 
Pe zi ce trece vad cum devine tot mai sigura pe ea, mai empatica fata de cei din jur, cum dragostea de familie a prins radacini adanci la ea in suflet, cum se revolta tot mai mult si cum incearca sa para tot mai mare. 
3 ani si 9 luni si un car de amintiri de nepretuit. Asteapta venirea fratiorului pe lume mai ceva ca noi, vorbeste cu burtica, ii canta, il prezinta prietenilor si studiaza mai cu atentie atunci cand vede frati in jurul ei. 
Stiu ca nu am mai scris de ceva timp, defapt eu scriu mereu, dar nu am mai apucat sa public. Exista momente, cand simt ca trebuie sa fiu acolo sa ma bucur de clipa, decat sa imi fac griji de pastrarea amintirilor. Soacra ma cearta mereu ca nu ii fac mai multe poze. Simt ca daca ma opresc sa pun mana pe camera pierd tot momentul, ea se opreste din ce face, stric tot. Asa prefer sa ma bucur egoist, doar eu, cu riscul de a uita o parte din ele stiu cel putin ca voi pastra amintirea emotiei din fiecare clipa. 
Vorbim deja (din nou) despre gradinita, despre un an nou, cu provocari mari. Nu pare foarte entuziasmata, semn bun ca aceasta vacanta a bucurat-o. Acum serios, si mie mi-e greu sa intru in ritmul alert, ea de ce ar vrea sa lase toate astea? Trezitul tarziu intr-un pat strain unde am dormit toti trei, vesnica intrebare pe care mi-o pune mereu cu acelasi entuziasm: „Azi ce facem?” si un raspuns mereu pe placul ei. Road trip, avioane, parcuri, petreceri, nunti, prieteni vechi si noi, marea, muntele, dar cel mai important – toti trei impreuna non-stop. 
Nu, inteleg ca nu vrea sa se intoarca. Ce bine doar ca mai avem o luna intreaga de stat lipite. 
Va imbratisez si revin cu o lista de Do’s & Dont’s pentru vacanta cu copilul. 
Amina Tomescu – Mamă de Printesă + 1

http://www.facebook.com/mamadeprintesa

Lasă un răspuns

