Nu e curaj, nu e alegere. Ai fost cu noi dintotdeauna. 

Mi-a fost mereu teama ca niciodata nu voi putea iubi pe cineva la fel de mult ca pe primul meu copil. 

Mi-a fost insa suficient sa te simt in mine, ca sa stiu ca in inima unei mame exista loc egal pentru fiecare pui. 

Mi-e dor deja de tine, desi inca n-am apucat sa iti dau prima imbratisare. 

Imi sunt visele pline doar cu imaginea ta, cu mirosul tau, cu glasul tau, asa cum mi le imaginez eu acum. 

Esti norocos, ai deja o sora care te adora, care se supara pe mine pentru ca nu pot sa te scot la ea mai repede. 

O lume intreaga mi-a spus: „Dar ce curaj ai, e greu sa cresti un copil, dar doi”. Nu e curaj, nu e o alegere. El a fost cu noi dintotdeauna, doar ca in cer. Acum pur si simplu ne-a venit timpul sa ne imbratisam cu totii. 

Te iubesc, micuta mea comoara mult asteptata. Esti norocos, pe tine te asteapta trei oameni ce te vor iubi neconditionat. Tic-tac, 24 de saptamani deja s-au terminat. 

4 gânduri despre “Nu e curaj, nu e alegere. Ai fost cu noi dintotdeauna. 

Lasă un răspuns

