Inainte sa nasc vreau să….

De fiecare data cand burtica mai creste putin, eu am un moment de „Aha, chiar se intampla asta”.

Bineinteles ca abia asteptăm, ca ni-l dorim din tot sufletul si parca numai vad odata momentul in care o sa pot sa imi bag nasul in piele lui cea fina. Dar totusi, in paralel incerc sa ma gandesc si la imi doresc sa fac acum, si stiu sigur ca imi va fi greu si dor in urmatorii trei ani. 

Stiu ca probabil articolele siropoase trezesc o lacrima in coltul ochiului de gravida plina de hormoni dati peste cap, dar nu cred ca sunt singura care se gandeste si la cum sa profite de ultimele saptamani de „casă goală” (asa se numeste fenomenul copil la gradinita-tata la birou-8h). Cu riscul de a primii pietre de la mamele care nu se regasesc in articolul acesta, am sa impart cu voi lucrurile pe care vreau sa le fac cat mai pot. Si nu, nu se termina lumea cand vine un copil. Doar incepe o alta, diferita, frumoasa, cu multe schimbari si dragoste la pachet. 

Imi place sa fac o baie fierbinte in mijlocul zilei, sa vad casa mereu ordonata mai mult de 30 de minute intr-o zi, ca pot sa dorm cand vreau, in ce camera vreau, la ce ora vreau. Vreau sa merg sa ma plimb pe jos cu el, in mijlocul zilei,cat inca vremea e buna, asa cum faceam cand Printesa isi avea casa in burta mea. Sa pierd o noapte sau doua facand nimic, fara sa ma gandesc la oboseala de-a doua zi. Sa duc la capat tot felul de proiecte in care m-am implicat, sa realizez ce mi-am propus, sa ma bucur de petrecerea de ziua ei. 

Si multe alti de „vreau, vreau, vreau” de care stiu ca nu voi mai avea la fel de mult timp dupa sosirea lui pe lume. Sunt tare curioasa sa aflu ce aveti voi pe lista asta de „to do” inainte de nastere. Sau daca ati nascut deja, ce ati fi vrut sa faceti si n-ati apucat? Poate ne dati si noua, cele inca gravide, cateva idei. 

4 gânduri despre “Inainte sa nasc vreau să….

      • Eu am pe 20 ianuarie. Deja ma dau de-a dura, burtica e mare si ma misc tot mai greu, dar ies zilnic si incerc sa le fac pe toate. Nu stiu daca am ceva anume sa fac inainte sa nasc. De obicei fac ce mi se nazare. Copilul cel mare nu merge la gradinita asa ca e in zona de fiecare data dar eu cu el facem echipa buna in orice. Ma enerveaza doar frigul si faptul ca nu prea am haine de iesit. Ieri am găsit tricouri pt gravide, nu geci sau pulovere.. Oare nu au realizat vanzatorii ca a venit iarna? 🙂

        Apreciază

Lasă un răspuns

