Proiect DIY mama+copil sau cum sa iti faci de cap impreuna cu cel mic

Weekend-ul ce tocmai a trecut a fost plin de momente de relaxare pentru toti din casa. Imi era dor sa petrec timp 1:1 cu mica mea Printesa, sa ma bucur de niste momente egoiste pe care sa le cunoastem doar noi doua. 

Asa ca duminica am avut ziua noastra, ne-am dus de mana pentru prima oara la cinematograf impreuna, si desi auzisem tot felul de experiente prin jur (mai mult sau mai putin placute), mi-am luat inima in dinti si m-am bucurat cu ea de cateva ore minunate. Gaseste fericire in niste lucruri atat de neinsemnate pentru noi cei mari, incat n-ai cum sa nu te molipsesti de la ea. Plus ca domnisoara are mai multa experienta in parcuri si băltoace decat in mall, asa ca fiecare vitrina a avut un „wow” dedicat. La film o mai intrebam cate ceva ca sa ma asigur ca n-a uitat cum sa respire, a fost fascinata. 

Si pentru ca 90 de min de Barbie pentru ea, au insemnat 90 de minute de relaxare totala pentru mami, am zis sa incercam acasa sa facem impreuna un proiect tare frumos pe care il aveam demult in minte, dar pentru care niciodata nu gaseam timp. 

Sursa de inspiratie a fost aceasta :

Iar floarea am invatat sa o fac cu ajutorul acestui tutorial:

(exista multe tutoriale, acesta mi s-a parut cel mai simplu pentru a fi realizat impreuna cu un copil de 4 ani): 

https://youtu.be/y8jF48s1BSE 

E un proiect frumos daca aveti acasa micuti fascinati de foarfeca si hartie, cum este a mea in perioada aceasta. Ar taia si decupa orice ii cade in mana, pictatul ei de la sfarsit a fost doar un bonus bine venit. Ne-am murdarit, am ras, si am povestit impreuna in timp ce fiecare realiza cate ceva. 

Intentionez sa repet experienta cat de curand, pentru ziua ei. Daca anul trecut invitatii i-au lasat drept amintire cate o scrisorica cu ganduri bune, anul acesta fiecare invitat va putea umple o petala cu urari pentru Printesa. 

Sper ca v-am inspirat si pe voi, astept poze si sugestii cu proiectele voastre, stiu sigur ca ma citesc multe mame implicate activ in distrarea celor mici. 

Lasă un răspuns

