Timp cu tine aka cea mai bună terapie

Trebuie sa gasesti o solutie prin care sa reusesti si tu asta: 2,3,4 ore petrecute SINGURA. Nu trebuie sa fie neaparat un drum pana la mall, pot fi cateva ore de somn sau orice te va face pe tine fericita. Nu conteaza ce faci, conteaza sa te bucuri de timpul asta unu la unu cu tine. Doar tu si cu tine. 

Crede-ma ca nu exista terapie mai buna. Stiu ca sunt multi inaintea ta, ca poate e greu sa gasesti ajutor sau atunci cand se iveste ocazia preferi sa rezolvi alte probleme decat sa gasesti timp pentru tine. Dar trebuie sa o faci. Ai sa imi multumesti dupa. 



Te asigur ca cei mici vor supravietui fara tine pret de cateva ore, si cu siguranta asta nu le va marca copilaria. Sotul va trebui cumva sa se descurce (desi sunt sigura ca si el are nevoie de timpul asta, din cand in cand), iar universul va trebui sa accepte ca acum este doar despre tine. 
Sambata asta am mers eu cu mine la cumparaturi. Bine, nu chiar singura, ci cu baietelul la purtator, dar deocamdata doar sta cuminte, asa ca nu strica terapia mea. Si desi nu mai e atat de usor sa merg doua ore intruna, a fost tare bine sa ma pot plimba in voie, fara nimeni care sa strige : „-Mamiiii, uiteee ce am vazuuut!” Sau „- Iubire, esti gata? Putem merge? Ce mai cumperi?”
Da dragii mei, va iubesc mult, dar din cand in cand e asa bine sa fiu si doar cu mine, si cred ca toate mamele au nevoie de asta din cand in cand. 

Asa ca indemnul meu pentru voi, dragile mele, este sa va luati inima in dinti si sa lasati copilul in grija altcuiva pret de cateva ore. Vă va face mult bine, e terapie gratuita si cu rezultate imediate. 

PS: Daca ai in jurul tau o prietena, sora, vecina, o mama pe care o vezi ca nu mai poate, intinde o mana de ajutor si oferă-te sa fii tu ajutorul pe care il cauta. Doua, trei ore iti poti rupe din programul tau pentru a face un cadou frumos unei mame: timp cu ea. 

Daca va plac povestile din casa noastra, haide sa ne imprietenim si pe Facebook. Mă gasiti mereu AICI.

Lasă un răspuns

