Ne vedem păcatele in copiii nostri…

Nu stiu cine este Sladjana, dar asa frumos povesteste despre copiii ei si despre Dumnezeu…

„copiii sunt ca o oglindă: îţi vezi toate greşelile, toate păcatele ţi le vezi în copiii tăi – şi asta e o lecţie foarte dură pe care am învăţat-o. De fapt, noi trebuie să ne educăm şi să fim cum trebuie; copiii vin de la sine şi se educă. ”
(interviul integral il gasiti aici

Asa mult mi-au dat de gandit cuvintele ei, cum noi defapt trebuie sa ne educam pentru a deveni oameni buni pentru copiii nostri. Ei se nasc fara de pacat, fara influenta lumii noastre asupra lor.
Toate amintirile, experientele, viata noastra traita pana atunci, toate acestea isi pun amprenta pe copiii nostri. Daca avem suficienta inteligenta emotionala atunci cand aducem pe lume un copil, ne putem da seama ca trebuie sa reparam intai ce avem stricat la noi pentru a putea creste pui frumosi.

Eu nu am avut, recunosc asta. Mi-am vazut „pacatele” tarziu, in ochii ei, si mi-am dat seama ca ea este defapt toata terapia de care am nevoie, si ca prin ea ma vindec eu. Copiii sunt darul nostru cel mai de pret. Si daca uitam in preajma lor macar un ceas pe zi de griji, facturi, proiecte, intalniri, ne dam usor seama cat de bine ne facem sa intram in lumea lor pentru a o vindeca pe a noastra.

Ori de cate ori aveti o zi proasta, amintiti-va ca omul mic din fata voastra e fara de pacat, si tot ce trebuie sa faceti este sa ascultati si sa va pierdeti in lumea lui de copil. Acolo veti gasi rezolvarea si pentru problemele noastre, de oameni mari. 

Pe mine ma gasiti mereu si pe Facebook, aici: http://www.facebook.com/mamadeprintesa 

Lasă un răspuns

