3 schimbari majore in sarcina. 3 din 13567…

Lucrurile pe care le scriu pe blog sunt experiente personale, nu adevaruri generale sau sfaturi medicale. Experienta mea, trairile mele si lucruri care asa sunt pentru mine. 

Am vrut sa incep cu asta pentru a primii cat mai putine rosii aruncate atunci cand o gravida va citi si poate nu se va regasi in totalitate. Stiti voi cum e cu hormonii, mai bine previ decat sa ii lasi sa iti sara in cap. 

Si am sa incep chiar cu asta, cu ei adica, hormonii. Exista, domne’! Si vai de mine cat si-au facut de cap in astea 8 luni. Sau mai bine zis vai de cei care au fost in jurul meu. Si nu-i lucru usor sa suporti si sa tratezi cu o gravida. Ma enerva orice, totul era prea mult ori prea putin, prea alb sau prea negru. Nu stiu de ce scriu la trecut ca inca am starea asta generala, doar ca acum parca totul este in extrema cealalta. Plutesc, si cu greu cred ca ceva ma mai poate enerva cu adevarat. Se pregateste corpul si mintea de momentul N, cine stie. Cert este ca inafara de schimbarile fizice, asta este una din cele mai mari schimbari in perioada sarcinii. 

Desi nici burta uriasa nu e de neglijat. La unele din noi mai uriasa decat la altele, dar indiferent de cum ar fi pentru corp e o schimbare majora. Si ca sfat, nu va uitati la gravidele acelea care au si patratele pe burta inca. Sunt exact ca si Făt-Frumos pe cal alb, exista dar nu prea. Oricat ai incerca, vine si momentul acela cand sireturile de la pantofi trebuie legate de altcineva. 

Poftele exista si nu prea. Cred ca depinde de fiecare in parte. Eu poftesc pana aproape de lesin si cu copil in burta, si fara. Cu Printesa am poftit rau, rau la niste prune ce se vindeau in piata la Armeneasca. A sarit sotul din dotare in timp ce masina era in mers ca sa nu lesine nevasta de pofta. Niciodata de atunci n-am mai mancat prune mai bune. Cu micul Cavaler am poftit tare, tare la fasole batuta. Am stat o seara intreaga sa cautam, si culmea, peste tot primeam acelasi raspuns: „Nu mai avem! Ne pare rau!”. Da, si mie, nici n-aveti idee cat de rau. Am gasit intr-un final, am devorat doua caserole si-o paine intreaga dintr-un foc. A treia caserola o pastrasem pentru dimineata. Cand m-am trezit si am gustat din nou puteam sa jur ca nu exista pe lumea asta nimic mai ingrozitor decat fasolea batuta. Da, gustul si mirosul sunt treburi imprevizibile, se schimba de la un moment la altul.
Astea sunt lucrurile majore care s-au schimbat la mine, ar mai fi cateva dar nu cred ca vrea nimeni detalii despre cat de des merg la toaleta acum. 

Sunt curioasa tare sa aflu cum este la voi, sa ne barfim putin schimbarile, sa ne laudam cu perioada asta in care ar trebui teoretic sa „stralucim”. So, ce e nou la voi? 
PS: Am bonus o schimbare pe care toate o stim, dar na, nu vrem sa ne laudam singure, nu-i asa? 

Lasă un răspuns

