Care e cel mai bun prieten al tau?

Ai un astfel de om in viata ta? Stii tu, acela pe care sa te poti baza la orice ora din zi si din noapte fara sa iti fie teama ca deranjezi, cu care poti plange la fel de tare pe cat poti rade, care sa iti stie cele mai ascunse cotloane ale inimii, omul acela pe care il adimiri desi ii stii cele mai mari defecte. Acela care poate printr-o singura vorba sa te ridice din cele mai intunecate locuri, care iti iarta orice, te ajuta si te apreciaza neconditionat. Omul care niciodata nu te minte, care iti spune lucruri dureros de sincere si care te face mereu sa vrei mai mult de la tine. 

Sper ca ti-a venit in gand macar un nume pe masura ce ai citit. Cele dintre voi care ma cititi de mai mult timp stiti deja ca pentru mine el al meu este cel care imi este in acelasi timp si sot, iubit, amant, si cel mai bun prieten din intreaga lume. Pentru fiecare din voi omul acela special poate fi diferit: mama, prietena din generala, o verisoara, colega de birou sau oricine v-a fost dat sa va iasa in cale si sa fi creat legatura acea de suflet. 

Imi doresc tare mult ca fiecare din voi sa aiba un astfel de om in viata sa. Tine loc uneori si de doctor, preot, terapeut, uneori tine loc si de voi, cand lucrurile nu merg chiar cum ar trebui. 

M-am gandit mult la prietenie zilele astea, poate si pentru ca printre picaturi am inceput sa citesc romanul Ioanei Chicet-Macoveiciuc – „Miercuri, respiram”. Am sa ii fac o recenzie asa cum se cuvine cand il voi termina, deocamdata inca descopar personajele. Si tot citind despre cele sase prietene din romanul Ioanei, am petrecut timp bun apreciand prietenul meu cel mai bun. 

Cliseu, nu? Da, sotul meu e si prietenul cel mai bun, cel mai frumos cliseu. El ma astepta demult, si eu pe el, iar atunci cand ne-am intalnit sufletele noastre s-au lipit instantaneu. Am mai pierdut noi ceva vreme incercand sa aflam povestea fiecaruia, pentru ca in scurt timp sa ne dam seama ca amandoi l-am gasit pe „al meu”. 

Of, si mi-am propus de la inceput sa nu scriu inca un articol in care sa vorbesc despre ce bine e la noi. Nu va faceti griji, si certurile sunt la fel de mari ca si iubirea. Secretul e ca dureaza putin si nu se tin minte. Si cum spuneam, ne iertam orice. 

Care e cel mai bun prieten al tau? Omul acela care sa bifeze cat mai multe din lista de la inceput? 

Scrie-mi aici, sau pe Facebook.

Lasă un răspuns

