„Miercuri, respiram” – Ioana Chicet-Macoveiciuc

Si am vrut sa respir intre capitole, dar deloc n-am reusit. Am prins cartea in mana cu gandul precis de a nu o grabi. Stiti doar cum se intampla cu cartile buna, la sfarsit ramai cu privirea in tavan si intrebarea: ” Si acum ce mai citesc?” 
Eu stiu ca o carte a fost grozava atunci cand la final nu-mi vine sa ma apuc de alta. Inca trebuie sa pastrez cu mine toate emotile, rascolirile, zambetele si personajele ei. 

Cele sase prietene din roman sunt defapt parti din fiecare, puse laolaltă. Povesti de viata ce par ireale, dar care defapt se intampla zilnic dupa usi inchise. 

Pentru ca o cunosc pe Ioana, inevitabil i-am regasit povestea printre randuri. Cartea pentru mine a fost viata ei, asa cum ar modifica-o ea pe ici, pe colo, astfel incat la sfarsit orice greu sa aiba si o alinare. Sa fie un zambet pentru orice lacrima care s-a scurs, si o rezolvare pentru orice obstacol din drum.
Si da, Ioana- Chicet Macoveiciuc – Printesa Urbana cred ca are deja o semnatura proprie in scriitura ei – felul personal si intim in care face cititorul sa se regaseasca nu o data, ci de zeci de ori pe parcursul lecturii. Nu m-am identificat cu un singur personaj ci cu toate deodata. Sase tipologii atat de diferite, dar izbitor de reale. 

Este o carte cadou potrivita pentru orice femeie. O carte la care inevitabil vei plange, dar pe care o veti inchide cu zambetul pe buze. „Miercuri, respiram”. 

PS: Cartea este si despre creveti. Cu usturoi in tigaie, dimineata, la dejun. Imi ploua in gura doar cand ma gandesc la cum au fost descrisi. Si banuiesc si de unde erau, si ce bine arata serviti acolo… Da, clar e si despre creveti. 
Daca iti plac povestile din viata mea, te astept cu drag si pe Facebook – aici

Lasă un răspuns

