O carte in dar – recomandari din biblioteca Printesei. 

Stiu ca este plina blogosfera de recomandari pentru cadourile de Craciun. Ma bucura sa vad ca de la an la an ideile sunt tot mai inspirate si mai autentice. Eu m-am gandit ca anul acesta sa va propun sa oferiti in dar o carte. Cred tare mult in puterea si importanta lecturii, cititul ne apropie, ne ajuta sa descoperim lumea cu alti ochi, ne relaxeaza si ne dezvolta. Tocmai de aceea cred ca pe langa jucarii, dulciuri sau orice ar mai avea Mosul vostru pe lista de Craciun, este important sa strecuram in dar si o carte cu povesti frumoase pentru cei mici. O carte in dar face orice copil mai bogat. 

Este un articol pe care il voi completa periodic pana la Craciun (chiar si dupa), astazi incep cu cateva carti pe care noi deja le avem in biblioteca. Daca va intereseaza mai multe detalii despre o carte anume, imi scrieti si va povestesc cu drag mai multe.

 

Cartile Ikea au povesti tare frumoase, noi avem „Printesa Klara in cautarea fericirii” si „Bufnita pleaca in vacanta”. Ce este si mai minunat, este ca puteti gasi personajele sub forma de plusuri la raionul de jucarii. Povestile de noapte buna se citesc mai bine cu ele in brate.

Astazi am ajuns in Ikea si am descoperit ca exista o intreaga noua colectie de carti si jucarii. Revin cu info. 

img_9300img_9301

 

„Domnisoara Poimaine si joaca de-a timpul” este o carte pe care eu o recomand de la 3+, este destul de lunga, dar frumos structurata pe capitole astfel incat sa puteti citi cate o parte sau doua in fiecare seara.

img_9302

 

 

 

„Surpriza Printesei Ida” este o carte ce il va purta pe micul ascultator prin lumea fantastica a micutei Printese. O poveste care curge lin, fara personaje negative sau intamplari infricosatoare.

IMG_9303.JPG

 

 

Despre renumita carte care adoarme copiii am scris deja un intreg articol aici.

 

IMG_9304.JPG

 

„Te iubesc, orice-ai face!” este o carte ce poate fi facuta in dar si unui adult. Iti da siguranta ca esti iubit neconditionat. Un sentiment pe care toti ar trebui sa il purtam cu noi. Mai multe aici.

 

„Mami, e gata?” este tot o carte-terapie, asa cum imi place mie sa o numesc. O groaza de retete bune, usor de preparat, care aduc familia impreuna.

img_9305img_9307

 

 

Despre cartile cu iepurasul Matei am aflat de curand, dar micuta mea Printesa este foarte interesata de toate aventurile iepurasului. Avem pe lista de Craciun si restul povestioarelor, toate avand la baza o poveste educativa.

IMG_9306.JPG

 

 

 

Povestile clasice Disney, le avem aproape pe toate, au fost intr-o perioada la chioscurile de ziare, dar cred ca se mai gasesc si online inca. Discutia este controversata aici, stiu ca multi parinti aleg sa nu citeasca copiilor astfel de povesti, eu am ales sa o fac.

img_9308

 

„Micul Print” exista in foarte multe variante, cu tot felul de povestioare. Noi o avem pe aceasta, dar care din pacate nu a avut mare succes pentru Printesa. O mai pastram pentru micul Cavaler, poate lui ii va placea.

 

 

img_9309

„Iubire cat pentru doi” am aflat ca este o carte noua, aparuta luna aceasta. Foarte utila pentru cei care au frati/surori. Am rasfoit-o putin si mi-am dat seama ca poate ajuta foarte mult in gestionarea emotilor pe care fratele/sora mai mare le simte odata cu venirea pe lume a unui nou membru in familie. 

To be continued.. 

Va astept pe Facebook, aici, sa ajutati si voi in construirea listei de carti in dar. 

Lasă un răspuns

