Un nou inceput. 

N-am dorinte pentru anul acesta. Am sufletul atat de plin de bine incat simt ca-mi sare inima din piept. 

Nici macar n-am simtit sarbatorile in stilul traditional, n-am luat masa in familie, n-am mers sa vizitam rudele, n-am plecat in vacanta, n-am facut nimic din ce se face. Dar am avut atata sarbatoare in inimi incat as vrea sa ne fie asa in fiecare an. Sa ma prinda miezul noptii mereu cu miros de bebelus in brate, sarutata de barbatul meu, si aranjand un fes de domnisoara care vrea sa vada artificii. As fi oprit timpul in loc, sa-i am mereu asa, acolo, impliniti, fericiti, ai mei. 

Nu simt nici oboseala, nici teama, nici stres. Uit ca mi-e foame, sete. Mi-e doar pofta sa tin cu dintii de clipele astea, de noi doi si inca doi pitici. 

Sa ne fie un an cu mult bine tuturor. Sa fie un an despre familie, prietenie, daruire, iubire. Sa fie un an cu amintiri pentru suflet, cu ganduri bune si Dumnezeu aproape. La multi ani! Un an nou cu bine! 

6 gânduri despre “Un nou inceput. 

  1. Nu ne cunoastem dar parca ne cunoastem de o viata :).
    Habar nu ai cu cata energie pozitiva imi incarci sufletul. Habar nu ai cum randurile scrise de tine mi-au luminat zilele.
    Am inceput anul cu temeri si frici. Si nu stiu de ce..
    Am o familie minunata. Superba. Fetita cea mare incepe gradinita acum in Ianuarie. Cea mica o va duce pana la usa gradinitei si apoi vine acasa cu buni…
    Eu incep serviciul….
    An nou, etape noi, daca as putea opri timpul in loc….
    La multi ani fericiti!

    Apreciază

    • Nici nu stii ce ma bucur cand aflu ca povestile noastre fac bine si in alte case.

      Fricile sunt bune uneori, sa stii. Te fac mai atenta, si te fac sa tii minte mai bine toate schimbarile acestea. Conteaza pentru batranetea noastra sa avem cat mai multe amintiri frumoase cu puii nostri.

      PS: am plans zilnic in prima saptamana de gradi, mai plang si acum uneori cand o vad cum pleaca in clasa. Nu-ti fie teama, emotia de mama nu poate fi inlocuita, asa ca zic sa ne bucuram de ea.

      Apreciază

Lasă un răspuns

