Experienta unei nasteri -Medicover

Acesta nu este un articol platit, nu beneficiez de nici un avantaj in urma publicarii lui. 

Este o parere subiectiva, asa cum e si normal. Am sa va povestesc experienta mea cu aceast spital, este foarte posibil ca pentru alte mame sa fie mult mai bine sau mult mai rau. 

Am ales sa nasc la Medicover in primul rand datorita medicului – Dr. Alina Jugănaru, un profesionist desavarsit, eu pana la ea nu am mai intalnit un medic care sa te sune sa te intrebe daca esti bine, daca ti-ai facut analizele, etc. Foarte atenta din toate punctele de vedere, raspunde aproape instant pe whats app la orice intrebare (pertinenta, evident), iti explica cu lux de amanunte orice nelamurire ai avea. Al doilea motiv pentru care am ales sa nasc aici a fost politica de nastere la cezariana. Teoretic se promitea acel „happy hour” in care bebelusul este lasat pe pieptul mamei. Teoretic. Practic a plecat cu tati dupa 5 minute. Mi-au spus ca e prea frig si nu poate sta. 

Au compensat prin faptul ca baiatul mi-a fost adus la piept imediat, prima masa fiind de la san si nu de la biberon. 

Am sa fac o lista cu plusurile si minusurile experientei de acolo in cele trei zile de spitalizare. Sper ca acest articol sa ajunga si la cei din Spital, pentru a remedia minusurile pe viitor. 

Pro: 
– medici absolut minunati, atenti, profesionisti. In ce ii priveste nu am nici macar o singura obiectie. 
– pe toata durata sarcinii, ori de cate ori am fost la eco, sau controale, intreg personalul s-a purtat absolut minunat
– Am fost intrebata ori de cate ori a trebuit sa se ia o decizie in privinta copilului, cat de mica. 

Con: 
– in contractul incheiat cu ei (contract incheiat pe o suma destul de frumusica) am fost asigurata ca voi avea rezerva single. La internare a trebuit sa impart rezerva cu o alta mama, dar din nou am fost asigurata ca voi fi mutata atunci cand ies din operatie. Acest lucru s a intamplat abia la ora 18, eu iesind din operatie la ora 14 si doar dupa lungi insistente ale sotului meu. Nu pare mare lucru, dar in acele momente pentru mine intimitatea conta foarte mult. Mai ales ca am platit pentru asta.
– Atunci cand am fost mutata dintr-o rezerva in alta, sotul meu a trebuit sa le ajute pentru ca ele nu aveau targa speciala pentru transport (au folosit un scaun cu rotile pe care l-au intins, dar diferenta dintre pat si scaun era prea mare pentru a se descurca singure).
– A doua noapte, la ora 04:00,am chemat una dintre asistente pentru a ma ajuta sa merg la toaleta, inca nu ma puteam deplasa singura, iar dupa o noapte de stat la orizontala era cu atat mai greu. Raspunsul ei, din usa rezervei a fost acesta: „Eu nu va ajut, e deja a doua zi si trebuia sa mergeti singura deja”. La insistentele mele, si-a dat ochii peste cap si a facut un efort pentru a ma ajuta. 
– Nu aveam nimic in rezerva: absorbante, scutece, servetele umede. Pentru orice trebuia sa sun si primeam „cu portia”. Ultima oara cand am cerut absorbante raspunsul a fost: ” Abia v-am dat, vreti iar?”. Da, voiam. In nici un caz nu le strangeam in geanta. 
– Au fost presiuni uriase pentru alaptare, desi au vazut cat de tare imi doream asta, desi aveam rani si din cauza asta am ajuns sa fac „febra laptelui”. Am cerut o pompa pentru sani, iar atunci cand mi-a fost adusa una dintre asistente mi-a spus ca nu stie cum functioneaza, dar hai sa incercam. Nestiind ce fac toate butoanele, a dat pompa la maxim si se uita relaxata cum din sanii mei țașnea sange. Mi-a spus ca nu e nici o problema… 
– Am inceput sa am frisoane, tremuram sub plapuma. Asistentele erau relaxate. Din cauza laptelui, doamna. Cauzele puteai fi foarte multe, era o situatie in care meritam macar sa le vad ca se ridica sa vina pana in rezerva. 
– Curatenia se facea superficial, prosoapele nu au fost niciodata schimbate, nici lenjeria. Halat nu aveau. 

Multe poate nu par asa importante, insa pentru mine toate acestea au contribuit la starea mea de dupa, despre care am sa scriu cand am sa simt ca pot. Foarte multa presiune, toata lumea isi dadea ochii peste cap si imi spuneau ca nu fac destul, ca nu e bine, ca trebuie mai mult. Mereu mi s-a spus ca sunt foarte aglomerati, 16 nasteri intr-o zi. De parca era vina mea…

Sper ca cineva va avea grija ca alta mamica sa nu treaca prin asta. E pacat de medicii minunati pe care ii aveti. 

Voi pe unde ati nascut si cum a fost? Ce maternitati recomandati? 
PS: promit sa revin cu un articol despre toate etapele unei nasteri prin cezariana, in detaliu. Stiu ca multe dintre voi se tem de necunoscut, si s-ar putea sa va ajute anumite informatii. 

Later edit: reactia Medicover la o luna de la publicarea articolului: 
„Buna ziua doamna Tomescu,

 

Va confirmam faptul ca am primit feedback-ul dumneavoastra pentru care va multumim si va comunicam ca intelegem ca exista anumite aspecte care au stat la baza nemultumirilor si va asiguram ca facem tot posibiliul ca fiecare pacient sa beneficieze de tot suportul echipei Medicover in momentul in care opteaza pentru serviciile clinicii noastre.

 

De asemenea, va asiguram ca fiecarui pacient internat in Spitalul Medicover ii este alocata o echipa in vederea asigurarii starii de confort, a urmaririi si evaluarii starii de sanatate si a redresarii oricarei situatii aparuta in aceasta perioada.

 

Desigur ca ne dorim sa asiguram in permanenta servicii de calitate si este important pentru noi sa stim ca pacientii pot accesa cu incredere serviciile clinicii, de aceea lucram in permanenta la imbunatatirea serviciilor oferite, iar mesajul dumneavoastra ne ajuta la identificarea aspectelor care nu functioneaza intotdeauna asa cum ne-am/v-ati dori.

 

Va confirmam ca toate aspectele mentionate de dumneavoastra au fost comunicate Directorului Spitalului Medicover in vederea prevenirii aspectelor care produc nemultumiri.

 

Va dorim multa sanatate si va asiguram de intregul nostru suport in ceea ce priveste accesarea serviciilor clinicii noastre si a clarificarii oricaror aspecte.”

18 gânduri despre “Experienta unei nasteri -Medicover

  1. Bună,
    Și eu tot la medicover am născut, în urmă cu o lună, iar ceea ce pot sa spun ca experiența mea din fericire a fost total diferita de a ta.
    Am plătit exact ca și tine pentru aceeași rezerva single, pe care am primit-o încă de la internare, acolo de fapt unde m-am și schimbat și am putut să îmi las totul în ordine pentru mai târziu (după naștere) personalul foarte prompt, drăguț și înțelegător (mai ales că eram la prima naștere). Acolo unde poate mai lasă puțin de dorit este pe partea de neonatologie, unde cred ca ar trebui să fie ceva mai multe persoane ca sa funcționeze mai bine.
    În ceea ce privește tratamentul și serviciile pot spune ca au fost echivalentul unui hotel de 4 stele, dar la banii ăștia așa mi le pare și normal. M-am confruntat și eu cu „furia laptelui” chiar în toiul nopții și a venit repede o asistenta de la neonatologie cu faimoasa pompa sa ma ajute prompt sa rezolv situația și chiar l-a adus și pe bebe sa pape atunci în toiul nopții.
    Într-adevăr „ora magică” se rezuma la câteva minute în sala de operații, dar având în vedere frigul de acolo sa zicem ca poate e bine și așa, nu știu sigur ce să zic în privința asta.
    Per total cred ca tine de norocul fiecăruia chiar dacă plătind anumite servicii nu ar trebui să se rezume la noroc.

    Apreciază

    • Tocmai asta e supararea mea. Daca eu platesc tot ca tine, de ce trebuie sa imi incerc norocul? Stiu ca sunt si povesti frumoase la Medicover, probabil ca doar nasterile de Craciun au un dezavantaj. 😂 Multumesc ca ti-ai facut timp sa povestesti aici. Stiu ce putin timp avem in prima luna😘

      Apreciază

  2. Multumesc mult pentru raspuns, in contractul meu este pus un cost de 1000 lei pentru onorariul medicului peste pachetul minim de 5400 lei, de aceea intreb.
    Ar trebui sa nasc la sfarsit de iulie,e prima sarcina si deja mi-e groaza. Imi vine sa-mi iau banii inapoi si sa merg la Medlife.

    Apreciază

  3. Buna seara,

    Am citit postarea ta si m-am cutremurat ref alaptat, asistente „amabile” si cele necesare pe care nu le ai la dispozitie, desi sunt stipulate in contract. Astazi am platit si eu avansul la Medicover tot sub supravegherea Dr Alinei Juganaru, insa nu am semnat contractul inca, ceva nu mi-a convenit si am spus ca voi face cateva comentarii.
    Am o intrebare te rog – ai platit onorariul medicului separat de pachetul de nastere?

    Apreciază

    • NU! I-am facut o mica atentie de drag si din respect pentru felul IMPECABIL in care s-a purtat cu noi. Este un om de milioane, pt ea as trece din nou prin calvarul Medicover. Vorbeste cu ea despre temerile tale, stie tot ce am povestit si eu aici si poate te ajuta ;). Repet, asta a fost experienta mea, tu poti avea noroc de oameni ce nu si-au pierdut omenia.

      PS: la neonato e o doamna mai punk asa, din pacate nu i-am retinut numele, dar sigur o recunosti. Solicita sa nasti pe tura ei, a fost sigura din echipa de neonatologi si asistente care a avut calm si rabdare.

      Nastere usoara!

      Apreciază

  4. Eu am născut la stat (Cluj – Gine 1 ) Am fost plăcut impresionată de tot personalul medical. M-au încurajat pe toată perioada (travaliu și după naștere) să fac lucrurile natural. Mă întrebau toți sincer ‘cum mă simt’. Mi se pare foarte trist că nu ţi-au îndeplinit toate dorințele… Mai ales că ai plătit și vorba aia… Clienţii noștri, stăpânii noștri!
    Cum e acomodarea acasă?

    Apreciază

  5. Sanador! Super experienta! Camera single cu tot ce este necesar, ba chiar mai mult. Personalul medical excelent, foarte implicat. Moasele ma luau in brate de fiecare data cand ma vedeau. Zici ca mama avea grija de mine. Si super calme cu alaptatul. Stateau langa mine cate o ora sa ma asiste, spunandu-mi mereu ca nu e nicio panica, ca incercam de fiecare data, daca nu putem, dam biberon. Daca era numai una, ziceam ca am avut noroc, dar toate erau asa. Recomand cu drag!

    Apreciază

  6. Cezariana la Medlife. O experienta minunata. Doctori, asistente, salon, conditii, etc.
    Am abon la Medicover, dar tot la Medlife voi alege sa nasc daca voi mai ramane indarcinata. Dr Albu. ❤❤❤

    Apreciază

  7. Am nascut la Sanador, cezariana. O suma la fel de frumusica …cred ca mai mare decat la medicover si poate asta face diferenta…
    Camera dubla.
    Aveam in salon absolut tot (m am dus sa nasc cu sotul de mana atat, analizele le aveau in calculator, erau facute la ei toate)
    Aveam: – apa si ceai care erau schimbate imediat ce le terminai fara sa fii intrebata daca vrei sau nu; crema pentru sani, absorbante pentru sani, absorbante pentru lehuze, chiloti de unica folosinta, camasi, lenjeria se schimba zilnic, baia se curata zilnic,prosoape.
    Asistentele de la neonatologie super dragute, parca erau bebelusi lor cu cata dragoste se uitau la ei, se purtau asa frumos cu bebelusi le vorbeau atat de calm eram fascinata cata dragoste aratau bebelusilor, pe noi ne ajutau cu alaptatul stateau langa noi oricat era nevoie pentru ca alaptatul sa decurga ok, daca le rechemai nu se ofusca nimeni. Daca acceptai formula intai ti l aduceau la san si dupa ii dadeau completare. Eu am avut lapte dupa 8 zile…
    Asistentele pentru mamici la fel de dragute, daca cereai calmant imediat ti se administra, reveneau in 20 30 de min sa te intrebe cum esti si daca mai ai nevoie!
    Orice se facea pentru copil se facea cu consimtamantul mamei sub semnatura.
    In ultima seara i au pus cerceii, i au facut screeningul neonatal(pt care am optat pentru ca nu mai crescuse in ultimele sapt de sarcina si am vrut sa fim siguri ca e in regula) si se face o baița demonstrativă, unde iti explica in detaliu cum trebuie sa decurga baita bebelusului, cum curatam buricul, ochii, nasul etc. Participa mama in acvariu( unde sunt tinuti nou nascutii) iar tatal vede de afara.
    Mancarea:de 3 ori pe zi- felu 1 felu 2 gustare si desert la fiecare masa.
    Recomand! Merita fiecare ban.
    De medici numai cuvinte de lauda.
    Ps: si medicul meu isi suna pacientele sa le intrebe cum se simt! O doctorita de milioane

    Apreciază

    • Prima nastere a mea a fost tot la Sanador, si a fost minunat. Din pacate medicul cu care am nascut prima fetita a plecat din tara, asa ca am fost nevoita sa schimb maternitatea. Ma bucur ca ai avut o experienta placuta, acum cat timp ai nascut? Am auzit recent ca si pe acolo s-au cam stricat lucrurile, mi-ar placea sa nu fie adevarat.

      Apreciază

      • In octombrie 2016
        Nu vad ce ai mai putea cere … cred doar ca unele se duc cu pretentii prea mari sau au impresia ca daca dau un ban trebuie sa le pupe si picioarele ….eu zic ca am explicat in detaliu cum a fost ….nu stiu daca am ce sa le reprosez.
        Sau sunt persoane care cred ca stiu tot si atunci iar nu e bine …

        Apreciază

  8. Pacat… Pana la urma, si la privat incepe sa isi faca los superficialitatea si interesul…In Craiova, am nascut ambii copii la MaDonna Maria. Cu mici exceptii, totul este laudabil. INCA.
    Pro: salon single, copilul in salon cu mama, igiena impecabila, personal foarte pregatit, nou nascutii beneficiaza de igiena si ingrijire excelenta.
    Contra: trebuie insistat cu alaptarea, cum se primde un moment, bebicii sunt indopati cu biberonul (ca sa vedem ca iau in greutate), mancarea destul de aiurea.
    Aveam o alta parere despre Medicover, dar in ultima vreme aud numai astfel de pareri. Pacat.
    Bine ca s-a terminat totul cu bine.

    Apreciază

    • Alaptatul trebuie sa fie o decizie personala, iar medicii si asistentele trebuie doar sa respecte decizia pe care tu ca mama ai luat-o. Nu cred ca trebuie insistat nici intr-o directie, nici in cealalta. Sunt convinsa ca in cazul meu de vina a fost personalul (nu tot, dar majoritatea) nu neaparat politica spitalului. Sunt convinsa si ca nimeni nu prea spune nimic…

      Apreciază

  9. Buna seara,Mamadeprintesa. Eu am născut la Municipal,în 2013,tot cezariana. Doctorita care mi.a urmărit sarcina lucra acolo. Am un singur copil,nu pot face comparație, nici în vreun spital n.am mai fost vreodată internata ,doar în vizită am trecut pe acolo. Nu am rămas cu amintiri neplăcute,singurele lucruri care m.au deranjat erau geamurile sparte sau lipsa din Baia salonului pe care îl împărțeam cu inca 3 mămici și faptul că,nereușind să mă ridic din pat fara ajutor,mi.au adus fata la san,și…Cred că au uitat sa o ia. Simțeam că îmi explodează vezica dar așteptăm că cineva sa vina sa mă întrebe ,cum ne întrebau pe fiecare destul de des dacă am nevoie de ajutor. A fost nevoie de o pleosca și am fost puțin apostrofata de medicul de gardă că nu m.am plâns. Eram așa incantata de minunea de la sânul meu…Dar a trecut,mi am revenit foarte repede.

    Apreciază

Lasă un răspuns

