Două săptămâni de viață nouă.

Dupa doua saptamani de viata noua, simt ca ne-am asezat si am gasit un program al nostru. Poate daca va ganditi sa mai faceti un copil dar va este teama ca e prea greu, iata ca ma aflu aici sa va povestesc si sa va dau curaj ca nu e chiar asa. 

Pe scurt, 24h din viata noastra acum arata cam asa: trezit, hranit copilul unu, apoi copilul doi (sau invers, sau simultan), joaca, joaca, joaca, gustare, biberon, joaca cu doi copii, pranzul, joaca, joaca, joaca, baie copilul unu, joaca, joaca, baie copilul doi, citit, culcat copilul unu, trezit copilul doi, duș mami si somn pentru ca intra tati in tura de noapte solo (pana pe la 00:00-01:00), apoi la 3:00 un biberon, si de la capat. 

Multa joaca si mancare in programul nostru care, desigur, variaza destul de mult. Mai iesim si afara, mai ramane bunica cu cel mic, si tot asa. Cea mai grea parte este cea cu joaca, de cand cu noul membru micuta Printesa a cerut tot mai mult de la noi, probabil din nevoia de a se asigura ca locul ei este tot acolo, ca n-a fost detronata. 

Am avut multe provocari, cel mai greu a fost sa facem fata presiunilor copilei, care a avut o perioada de acomodare nu grea, dar evidentă despre care am sa scriu mai multe cand sunt sigura ca am depasit-o cu succes. 

Greu a fost pana cand mi-am revenit din baby blues care de data asta m-au lovit mai tare decat prima oara, desi stiam mult mai bine ce se va intampla cu mine. Deh, uneori oricat te-ai pregati, tot trebuie sa infrunti greutatile ca sa le poti depasi. Dupa aceasta perioada intreaga casa a fost inundata de fericire, de chef de viata si de noi. 

Toti ne intreaba cum e, daca vrem ajutor, cat mai rezistam, primim telefoane de la prieteni care vor sa stie daca am supravietuit. Suntem o echipa noi, un pic obosita cei drept, dar foarte organizata. Fiecare stie ce si cand are de facut, fiecare trage cu ochiul la celalalt sa vada cand e cazul sa ajute mai mult, ne impartim programul, si la sfarsitul zilei cand privesc cum doi copii dorm linistiti in patuturile lor, inevitabil ne sare inima din piept. Unde mai pui ca ne ramane inca timp si pentru noi. 

Asa ca oameni buni, faceti copii. Sunt o binecuvantare in orice casa, iar daca ii cresteti cu iubire o veti primi inzecit inapoi peste ani. 

PS pentru cârcotași: copilul mananca lapte de mamă, dar din motive personale am preferat sa folosesc o pompa de san. 

4 gânduri despre “Două săptămâni de viață nouă.

Lasă un răspuns

