Discutii cu un om mic

Cand vorbesti cu un om mic despre planurile lui de om mare n-ai cum sa nu te prapadesti de ras. 

Si abia astept sa ii citesc de aici peste multi ani, sa ma bucur cu ea de naivitatea pe care o avea in copilarie. Sa-i spun cum mi-a povestit draga de ea despre cum vor sta lucrurile peste ceva ani (nu foarte multi, dupa cum a tinut sa specifice):

„Cand o sa merg eu acolo sus (n.a. in cer) si daca tu o sa il iubesti tot pe tati, si te rog mult sa il iubesti tot pe el, atunci eu o sa vin tot la tine si asa o sa fim impreuna multe vieti. Si o sa ma casatoresc cu fratele meu si o sa avem o fetita sau ceva ce imi da (n.a. Dumnezeu) pe care o sa o cheme Daria, si daca e baiat o sa il cheme Foișor. ”

 

Imaginati-va tot acest discurs pe repede-inainte si incheiat, cum altfel decat in stilul ei caracteristic: 

„Dar mamiiii, de ce isi schimba cameleonii culoarea?”
Ai vostri ce minuni inventeaza?

Lasă un răspuns

