Si, cum e cu doi? 

Asta o scriu ca un raspuns universal pentru intrebare: „Da cum e domne’ cu doi?”

Daca ai deja un copil, iti explic mult mai usor. Ia tot ce faci in 24h si inmulteste cu doi. Aduna orele pe care le dormi si impartele la doi. Si gata, cam asa sta treaba, cu mici variatii. Daca inca nu ai nici un copil, fa-l. Altfel n-am cum sa ti explic, fa-l si reciteste ce am scris mai sus si ai sa intelegi. 

Ieri m-a oprit o vecina pe scara si dupa ce ne-a urat tot binele din lume, sanatate si de toate, ma trage intr-o parte si imi zice: 

„- Sa-ti traiasca mamă, da gata, nu mai face copii.”

N-am luat-o prea personal, pe semne ca dansa m-a „sfatuit” din experienta ei, ca ce-i prea mult strica. Probabil a contat si faptul ca mai am ceva hormoni de fericire ramasi de a scapat cucoana fara un raspuns acid. 

In fine, cert e ca n-am inchis pravalia inca, dar nici nu am facut un plan in sensul asta. E semn ca viata cu doi copii nu m-a speriat (inca). Si imi pare rau doar ca baietelul asta minunat nu a venit in casa noastra mai repede. 

Dupa o luna de viata in patru imi amintesc cu greu cum era inainte sa fie el. 

„-Mami, sunt fericita ca il avem si pe el. Acum miroase casa a lapte.” 

Ne-a luat o luna sa auzim asta, dar s-a intamplat. Am simtit pentru prima oara ca o spune cu tot sufletul. 

Desi in continuare aud si „Pe el nu l-ai nascut tu,mami, tati l-a nascut”. Desi avem zile mai bune si zile mai putin bune. Desi micuta printesa a facut progrese dar si unele regresi. 

Dar cu fiecare zi e din ce in ce mai bine. Ne tinem in brate si trecem peste toate. 

8 gânduri despre “Si, cum e cu doi? 

Lasă un răspuns

