Doua suflete cusute. 

Atunci cand pe tine te doare ceva, pe mine ma sfasie de-a dreptul. Atunci cand tu esti fericita, eu simt ca am lumea intreaga la picioare. Cand plangi tu, fiecare lacrima imi arde sufletul. 

Iti stiu starea doar din priviri, stiu cand esti bine si cand nu, cand inima iti rade sau cand e trista. Te-am simtit a mea dinainte sa te nasti, si am vrut sa iti incepi viata imbratisata in iubire.

O mama isi simte puiul, ii simte si durerea si fericirea. Uneori, defapt de cele mai multe ori, puterea unei mame muta si muntii daca acestia stau in calea copilului ei, putere ce e izvorata din singura iubire neconditionata de pe lumea asta. Singura iubire care iarta tot, care uita, care indura orice si trece peste toate. 

Cand sufletul tau e bine al meu danseaza in rai. Cand sufletul tau plange al meu e negru de durere. Viata, varsta, lumea, timpul ne vor desparti. Doar sufletele noastre vor ramane cusute impreuna, simtind si traind la fel. 

Copila mea nascuta din iubire. 

Un gând despre “Doua suflete cusute. 

Lasă un răspuns

