Jurnal de viata buna

Iti faci un blog pentru ca vrei sa scrii. Vrei sa scrii nu doar pentru tine, vrei sa impartasesti din experientele tale si o faci asumat, responsabil, cu daruire. Dupa primul articol iti dai seama ca ai trecut de la cantatul in dus, la o sufragerie plina cu prieteni care te asculta.

Apoi vrei mai mult, pentru ca iti place ce faci, iti face bine si tie, si observi ca si celor din jur. Asa ca incepi sa scrii tot mai mult si mai mult. Acum nu mai canti cu prietenii in sufragerie, ai trecut la karaoke cu cativa spectatori. 

Si nici asta nu e de ajuns. Incepi sa primesti aprecieri, sa iti faci prieteni in lumea asta si vrei sa cresti, sa poti mai mult. Te bucuri ca un copil cand primesti un mesaj de multumire, si te intristezi cand vezi ce repede te judeca unii. 

Cam asa arata viata unui om care alege sa isi puna viata in randuri. Plina de emotie, de zile bune sau mai putin bune, de experiente unice sau asemanatoare cu ale altora. 
Acesta este jurnalul meu de viata buna, scris intai pentru copiii mei, dar si cu gandul de a raspandi putere mamelor care imi citesc povestile, sa stie ca va fi bine, ca si altcineva trece prin ce trec ele acum, ca se poate si ca totul trece.

Cam asa e, doar ca prietenii incep sa te citeasca dupa ce te cunosc strainii. 

4 gânduri despre “Jurnal de viata buna

  1. Eu am început de curând să scriu. Sunt încă la partea de singur la dus.
    Mă simt însă minunat!
    Viaţa în 3 a fost un mic șoc pentru mine. Înainte Eu eram copilul… E o adevărată terapie să scriu.

    Apreciază

Lasă un răspuns

