Oare e bine sa ne sacrificam pentru copii?

Oare e bine sa ne sacrificam pentru copiii nostri? Unde trebuie sa dam de la noi si unde ne oprim? Cand e vorba despre ei si cand despre noi? 

Evident ca primul gand care ne trece prin minte este ca am face orice este nevoie pentru ei si nimic nu este prea mult. Dar oare este bine? Eu mai degraba cred ca trebuie sa existe o limita undeva, o limita care sa ma ajute mine sa nu imi pierd mintile si sa pot sa le ofer lor o mama fericita, nu doar prezenta. Vreau sa creasca cu imaginea unei mame care se respecta si pe ea, vreau sa imi invat fata ca trebuie si este foarte important sa te iubesti in primul rand pe tine. Iar asta nu ai cum sa faci daca nu cultivi relatia pe care o ai cu tine.

Timpul pe care il petrec cu ei trebuie sa fie unul de calitate, sa ma simta cu ei si pentru ei, iar pentru asta e nevoie sa fiu eu bine cu mine. Degeaba trag de mine pana la ultima putere daca eu defapt nu mai pot. Degeaba zic da cand defapt vreau sa nu. 

Asa ca am invatat sa fur timp, putin de aici, putin de acolo. Am invatat ca mereu exista si trebuie sa existe si pentru mine răgaz. I-am invat si pe ei ca si eu contez si sunt importanta. Am scris deja un articol despre cum arata o zi oarecare pentru mine, cum imi fac timp si cum cer timp. 

E tare important sa facem exact ceea ce ne face fericite fara sa tinem cont de norme sau gura lumii. Vrei sa faci o baie, simti ca nu mai poti fara sa iesi din casa? Trage sotul de maneca, pe mama, o prietena si fugi in lume. Copiii vor supravietui fara tine cateva ore. 

Nu e nimic gresit sa vrei lucruri fara jucarii si miros de lapte prin preajma. Nu esti gresita daca uneori tot ce visezi este momentul in care vei incepe iar sa lucrezi. Suntem multe mame pe lumea asta, si toate visam la fel. Si ce sa crezi? Ne iubim nespus copiii chiar daca reusim sa ne facem timp sa ne iubim si pe noi. 

Lasă un răspuns

