Oamenii nu vor sa-ti stie binele.

Oamenii nu vor sa stie cat de bine iti merge tie, asta e realitatea fara perdea. Oamenii vor sa stie cat si cand tie greu, mai ales daca greul tau e mai greu decat al lor. Atunci au confirmarea ca se poate si mai rau iar asta ii ridica. Oamenii vor povesti ascunse, vor drama, cancan si PR prost. 

Nu ma credeti pe cuvant. Ganditi-va la un moment bun din viata voastra, cand ati inceput un proiect, cand ati avansat in cariera, nunta voastra, orice. Cine a fost prima oara langa voi, inafara de familie? Cine s-a bucurat cu adevarat de binele vostru? Ii numarati pe degete, asta daca aveti norocul sa existe cineva. Nu, deobicei prietenii vin cand lucrurile sunt asezate, cand isi dau seama ca nu prea mai este loc in jurul vostru si se tem sa nu piarda privelistea.
Da, in general oamenii chiar vor sa auda cat de greu iti este. N-ai zice ca asa ar trebui sa stea lucrurile, mai ales ca in jur se vorbeste din ce in mai mult despre empatie, despre iubirea de sine si de aproape. Dar cum sa te iubesti pe tine cand te gandesti doar la raul altuia? Cum sa strangi langa tine oameni frumosi cand tu ai doar ganduri negre? Cum? 

Cel mai intrigant lucru este ca nici atunci cand pui cartile pe masa, si spui si bune dar si rele, nu sunt pe deplin multumiti. Daca spui ca ti merge prost cred ori ca minti ca sa ceri ajutor, sau ca pur si simplu iti place sa exagerezi. Daca spui ca iti merge grozav cred ca ori ca minti ca sa te lauzi, sau ca pur si simplu iti place sa exagerezi. Nu-i asa si la voi? 

Asta e experienta traita de mine pana acum. Sper sa am ocazia sa intalnesc tot mai multi oameni frumosi care sa imi ramana aproape in timp. Inca sper. 

Un gând despre “Oamenii nu vor sa-ti stie binele.

  1. Exact așa și la noi.Simt invidia unora chiar de la distanta, telepatic:))
    Am ales să împart frumoasele momente doar cu oamenii care in chiar am încredere.Unii sunt atât de toxici, se consuma și dacă iei in plus la salariu cu 10 lei mai mult.Drama atrage, lumea e curioasă și bârfește, nimeni nu e interesat sa te ajute cu adevărat.Si eu am fost invidioasa insa mi-am dat seama că toăta energia se întoarce împotriva mea.

    Apreciază

Lasă un răspuns

