Casa cu doi copii in ea. 

Talmes-balmes, haos si petrecere. Funtionam probabil dupa alt fus orar decat toti cei din jurul nostru, dam telefoane la 6 am de parca ar fi pranzul si nu intelegem de ce ne mai suna lumea dupa 7 pm cand noi abia mai articulam doua, trei cuvinte. 

Am stabilit asadar ca la un moment dat ne incepem ziua, niciodata mai tarziu de ora 7 am, ca doar na, o viata aveam si p’aia s-o dormim? In 99% din cazuri, cel mai mic tipa si cel mai tare, ca sa se asigure ca isi face simtita prezenta. Cu putin noroc reusesc sa sar din pat suficient de repede incat sa ajung la el si sa il linistesc/hranesc/ bibilesc inainte sa aud din dormitorul regal un „mamiiiiiiii” lung, nervos, apăsat. 

Pana la ora 8 am sunt schimbul unu, tati a lucrat de noapte la pamersi si biberoane, asadar si-a castigat dreptul de a dormi regeste 2,3 ore +. In acest timp ma odihnesc, imi fac un dus, imi fac cafeau si eventual pregatesc micul dejun la pat. Beeeeeepppppp. 

Nu, trezeste-te Amina, asta e visul. Tu incepi ziua executand in ordinea prioritatilor: hranesti copiii, speli biberoanele de peste noapte, strangi suzetele de pe sub pat, schimbi copiii, bagi o masina la spalat, mai speli o farfurie, mai faci un pat, stergi un praf, deschizi un geam. 

Auzi patul din dormitor, te bucuri ca se trezeste tata sa ajute, asa ca te asezi pret de cateva minute (care defapt sunt  secunde) cu picioarele in sus pe canapea. Te uiti in jur si iti dai seama ca ai facut o treaba destul de buna, te-ai descurcat eroic. Gandurile iti sunt brusc intrerupte de sunetul odios al burtii tale care striga dupa mancare. Acum e o alegerea grea, mergi sa mananci sau mai stai cine minute pe canapea? Eu am slabit 8 kg de cand am nascut, ghiciti voi ce alegere am facut. 

Hai nu va speriati prea tare, e deja ora 10 si uite cate am facut. Am uitat sa va spun ca astea sunt zilele bune, cu multe momente de relaxare. In alea nu asa grozave (aka horror) mai puteti adauga doi copii muciosi, lansarea unui nou proiect, invitatii de onorat, dentist, doctori, aerosoli, avocat, notar, facultate, contabila, somn (!?!?!?). 

PS: a se citi si „casa cu un copil in ea”. 

Lasă un răspuns

