Oameni cu doi copii

Este un text pentru cei care n-au ajuns inca acolo, dar sunt curiosi sa afle cum e pe la altii care s-au incumetat sa o faca. E posibil sa spulbere vise, dar nu uitati ca la voi poate fi complet diferit, asta e doar povestea noastra. 

Scriam aici inainte sa nasc cum visam eu ca ne va fi bine, ca ne vom descurca cumva si ca nu voiam sa cred cand imi spuneau unii si altii ca va fi infernal. Uite ca au trecut trei luni si in sfarsit suntem acolo, in locul acela frumos in care exista armonie. 

N-am ajuns usor unde suntem acum, am trecut intai prin foc ca sa putem simti apa. Am ajuns acasa de la maternitate in aceiasi casa, dar care avea deodata un alt ritm si un omulet nou in ea. Ce vorbesc eu aici, n-aveam nici un ritm, nici un program, nu stiam ce vom face la noapte sau in urmatoarele 5 minute. 

Sofia a plans si a plans mult. A plans pentru mine, ca vedea ca mi-e greu. A plans pentru ea, ca vedea cum i se schimba viata. A plans pentru el, ca nu e cum si-a imaginat. Eu zic ca i-a facut bine, a scos prin lacrimi toata supararea si frustrarile pe care le avea. A tipat la mine si eu la ea. Ne-am imbratisat una pe alta si ne-am iertat. 

M-a ajutat mult sa avem un program. Am nascut in plina iarna cu zapezi mari si ger, unde mai pui ca primele trei saptamani acasa au coincis cu cele trei de vacanta. Asa ca un program cat de cat clar mi-a fost salvarea in acele zile. 

Cand ma gandesc acum la ce a fost atunci mi se ridica parul in cap. A fost greu pana ne-am capatat din nou armonia dintre noi, care din trei am devenit patru. Dar greul trece, devine amintire, iar eu am ramas cu doi copii minunati. Unul care imi gangureste si rade cu gura pana la urechi plus o domnisoara ce descopera tot mai mult lumea pe zi ce trece. 

Asa ca indrazniti. Viata in patru e frumoasa. Nu mereu usoara, dar frumoasa. 

7 gânduri despre “Oameni cu doi copii

  1. eu spun mereu că părinții care îl fac pe al doilea sunt cu adevărat părinți. noi, cei cu unul singur, suntem nici cal nici măgar… 🙂 floare la ureche cu unul… bine că vă sacrificați voi – dar și bine de voi pentru că primiți iubire dublă…

    Apreciază

Lasă un răspuns

