Cand nu mai pot, imi fac o lista! 

Stiti zilele alea in care tot ce faci parca iti iese pe dos? Cand nimic nu e cum trebuie, cand ai vrea sa poti mai mult dar n-ai de unde? Pentru zilele acelea am facut un plan! 

Uneori, cand raman singura acasa cu doi copii (unul de 4 ani, altul de 4 luni), ma simt coplesita. Simt ca as dona un rinichi pentru o ora libera. Din ăia am doi, ore n-am deloc. 

Si dupa cum bine stiti nu putem ceda in mijlocul programului, asa ca trebuie sa rezistam pana la sfarsit ( cand o fi si ala, teoretic cica exista). Asa ca am nevoie de ceva care sa ma ajute sa supravietuiesc atunci cand bebelusul plange iar Sofi vrea papusa X pe care nu o gaseste in maldărul de jucarii si pe care o vrea fix, dar fix acum. Sau cand refuza cina pe motivul „asa ceva nu-mi place”, desi acum o saptamana spunea ca e cea mai buna mancare din lume. Sau, sau, sau…

Mi-am facut o lista cu lucrurile marunte pe care am reusit sa le fac si o derulez in minte pana cand prind putere: 

– am avut zile mult mai grele, asta inca are potential sa nu ajunga la fel
– am reusit sa tin timp de 4 ani un program fix de culcare, ceea ce ne-a ajutat si pe noi, nu doar pe ea.
– am reusit sa o ajut sa renunte la pampers si suzeta cu calm
– am reusit sa rezist in primele 3 saptamani dupa nastere fara sa cedez, am avut rabdare si am ascultat-o pe Sof si impreuna am trecut peste greu
– am facut doua operatii de cezariana, amandoua urmate de depresie postpartum, amandoua depasite cu brio 
– am reusit sa ii insuflu dragostea pentru carti
– am reusit sa o tin departe in mod constient de alimentele nesanatoase, 
– am reusit sa imi dau seama la timp ca ceva o face nefericita la gradinita
– am reusit sa pastrez viu blogul asta, desi am doi copii, o afacere si nici o bona sau menajera. 
– am invatat sa imi dau credit chiar si pentru cele mai marunte lucruri. 

Lista nu e nici prea lunga, nici prea wow. Sunt lucruri mici care in mod normal trec neobservat, dar care pe mine ma ajuta sa imi amintesc de fiecare moment in care spuneam „GATA, NU MAI POT” si totusi am mai putut. 

Putere avem cu totii, nu degeaba se spune ca Dumnezeu nu ne da mai mult decat putem duce. Trebuie doar sa avem incredere in noi. 

Va invit sa va faceti si voi o lista cu lucrurile bune si marunte care v-au iesit, de care sunteti mandre. Garantez eu ca la sfarsit va veti simti mai puternice. Puteti sa imi spuneti si mie, sau nu, important este sa stiti ca puteti, chiar si atunci cand pare ca puterile vi s-au sfarsit. 

 Ne vedem si pe Facebook – aici.

2 gânduri despre “Cand nu mai pot, imi fac o lista! 

Lasă un răspuns

