De ce nu mai raspund oamenii la mesajele de Paste?

Nu conteaza ca e Paste, Craciun, ziua ta sau a mea. Oamenii nu se mai obosesc sa raspunda, dar la prima cearta auzi: „Nici macar un telefon n-ai dat de Craciun”. Adica, pe bune? 

Eu inteleg ca acum avem Facebook si ne credem in varful piramidei, avem senzatia ca ii cunoastem de o viata pe unii cu care ne intalnim pentru prima oara, nu Miruna?:)) Nu e rau deoc, la cat de putin timp liber avem, daca n-ar fi internetul asta sigur am ajunge sa vorbim doar cu peretii.

 Dar spuneti sincer, nu-i asa ca va place sa sune telefonul de ziua voastra? Sa fie casa plina de Sarbatori? Sa mergeti in vizite si sa mancati cu oameni dragi la masa? 

 

Oamenii care iti trimit un mesaj de sarbatori inseamna ca si-au rupt din timpul lor ca sa iti ofere cateva ganduri bune. Nu o fac nici din obligati (sau n-ar trebui), nici din plictiseala (serios, cine mai are timp sa se plictiseasca?). O fac pentru ca tin la relatiile dintre oameni si pentru ca ele trebuie hranite si intretinute; ca orice relatie de altfel si prietenia are nevoie de ajutor. 

Asa ca puneti mana pe telefon si raspundeti oamenilor care v-au trimis un gand bun de Paste. Si de ziua lor scrieti macar un „La multi ani!” ca like-ul de pe Facebook nu e tot una. 

Hristos a inviat! 

2 gânduri despre “De ce nu mai raspund oamenii la mesajele de Paste?

  1. noi raspundem. Avem permanent invitati/invitatii cu prietenii de sarbatori. Asa mi se pare normal. Dar nu ma supar si nici nu o iau personal daca unii nu raspund: pur si simplu sunt multi neconectati si lasa telefonul inchis/deoparte cu zilele. Si eu fac asta.

    Apreciază

    • Si eu raspund. Dar daca imi dai like pe Fb, atunci raspunde si la mesaj, nu? Sau mai urez la multi ani si primesc like. Sub 5 secunde dureaza sa scrii multumesc. Nici eu nu o iau personal, doar ca mi se pare ca ne pierdem din umanitate cu internetul asta.

      Apreciază

Lasă un răspuns

