Monstrul din restaurant! Fugi!

Bucuresti, 2017, intru-un restaurant din buricul capitalei.

 

Sambata a fost ziua mea (yeyy, 26 de ani bifati), asa ca am ales sa luam pranzul in oras impreuna cu niste oameni dragi. Cum atunci cand ai copii 90% dintre prieteni sunt parinti, evident ca am fost  impreuna cu oamenii mici din dotare. Un bebelus de 5 luni, o printesa de 4 ani si 6 luni, astia au fost ai nostri de care raspundem, ca vorba aia, ii avem pe inventar. Am cautat un restaurant cu loc de joaca, acum daca ma gandesc nu imi dau seama exact de ce, pentru ca Sofi a gasit mai interesant sa se joace de-a pianul cu furculita pe fundul paharului, decat sa stea in cei 10 m2  de covor colorat.

Boon, toate bune si frumoase. Presupuneti si voi, ca si mine, de amorul artei, ca intr-un restaurant cu loc de joaca toata lumea ar trebui sa fie child friendly, nu? Ei, personalul da, mai putin clientii. Si imi tot storc mintea sa inteleg de ce? De ce ai avea o problema ca niste parintii aleg sa ia pranzul in oras impreuna cu copiii? De ce te strambi cand auzi un bebelus cum gangureste sau cand o fetita creata se plimba de colo, colo? La un moment dat, doua doamne (ma dor degetele cand scriu cuvantul asta la adresa lor) de la masa de langa noi, si-au anulat comanda pentru ca au realizat (soc si groaza) ca nu pot avea liniste langa noi. Pe buuune? La ce te astepti intr-un restaurant cu loc de joaca? Sa ii tinem inchisi cu cheia acolo pana cand iti termini tu clatita?

 

children-restaurant.jpg

Sursa foto: Aici

 

Pe cuvantul meu ca astia mici au fost mai zen decat eram noi. Noah s-a culcat dupa 15 minute, Sofi vorbea in legea ei cu ceilalti copii si chicoteau, nimic deplasat. Sau poate stau eu prea mult printre astia mici,dar va spun sincer, daca trebuia ca o mama sa alapteze atunci cred ca jumatate din client erau in soc. Un san gol sigur ar fi fost inadmisibil. Sau un tantrum? Da, da, un tantrum meritau doamnele de mai sus.

Desi sunt mama de doi minunati, pot inca intelege nevoia unora de a iesi in oras fara sa auda hihihi si uoauoauoa. Si noi iesim uneori (a se citi foarte rar, dar totusi se intampla) singuri in oras si niciodata nu alegem astfel de restaurante. Vrei liniste? Vrei sa poti purta o conversatie cap-coada fara sa fii intrerupt? Atunci stai acasa nu merge in astfel de localuri.

Vara trecuta am fost in Venetia cu Sofia (si Noah in burtica). Oamenii ii zambeau, ne felicitau pentru sarcina, ne dadeau locul in vaporase, in restaurant nici nu mai zic. Si nu cred ca se intampla asta pentru ca i-am prins noi odihniti. Cred ca oamenii au invatat sa se bucure de fericirea din astia mici, sa nu mai priveasca asa incrancenati cand un copil le zambeste si ii intreaba “Da tu ce mananci acolo?”.

Data viitoare cand iesim in patru, toata lumea cu zambetele pe fata, ne-am inteles?. Sunt copii, ce Dumnezeu, nu monstruleti. Si noi iesim in formula complete mereu, asa ca daca aveti idei de locuri dragute unde sa primeasca doi copii si doi parinti fara sa arunce cu rosii in noi, astept recomandari.

 

5 gânduri despre “Monstrul din restaurant! Fugi!

  1. Cred ca toate lucrurile astea vin tot de la parinti. La noi in Romania se transmite din generatie in generație ca a creste un copil e o povara. Cand cresti doi deja e trecut de prea mult

    Apreciază

  2. Dar la ce restaurant ati fost? Din pacate sunt putine restaurante cu locuri de joaca pentru copiii. Noi mergem des la Trattoria Il Calcio de la Obor si mai este un restaurant pe Decebal cu loc de joaca (La Conac). Dar la cel de pe Decebal nu imi place deloc mancarea, si este mereu plin de copii la locul de joaca, si trebuie sa stai cu ochii pe cei mici, sa nu se intample accidente.

    Apreciază

    • Am fost la White Horse, in Dorobanti. Se mananca bine si personalul este ft dragut, pacat ca n-au cum selecta clientela. Am mai fost la Il Calcio in Herastrau dar se mananca prost si locul de joaca e cat o debara, deci nu. Mai e Phill in Pipera dar preturile mi se par exagerate, si mai e Taverna Sarbului cu loc de joaca ( aici n-am fost desi e la doi pasi de casa, nu m-a inspirat).

      Apreciază

Lasă un răspuns

