Zi-mi cati ani ai ca sa iti spun unde esti.

Când spun că am 26 de ani reacțiile sunt mereu de două feluri.

 

–              Wow, ce aș mai vrea să fiu la 26!

Sau

–              Ai fost foarte curajoasă! 26 de ani și doi copii!

 

Se spune că pentru femei scary age este la 30 de ani. Pentru mine mereu 26 a fost cifra de cumpănă. Vă explic repede și de ce, înainte să începeți să aruncați cu roșii. Eu am văzut mereu lucrurile așa: până în 25 de ani, ești încă în faza de copil-adult. Ți se iartă multe, că de, tinerețea, e perioada în care poți să faci greșeli, poți să experimentezi stiluri vestimentare cât cuprinde, poți să n-ai job încă, nu e obligatoriu să scrie ceva pe cartea ta de vizită. Încă ești în anii de cunoaștere, sau mai bine spus de recunoaștere. După 30 de ani ești femeie. Nimeni nu-ți mai contestă deciziile, ai un loc bine stabilit în mediul social, ești stăpână pe tine și pui piciorul în pământ cu oare și ce siguranță. Plus că mie mereu femeile trecute de 30 de ani mi s-au părut muuult mai sexy decât puștoaicele de 22.

Dar între 25 și 30? Ce ești? Nici cal, nici măgar, cum îmi place mie să spun. Percep anii ăștia ca un fel de limbo al vieții. Eu am făcut doi copii până la 26 de ani, un business mai mult decât profitabil, o facultate, un blog. Niciodată nu mi-am pus întrebarea “ce ar fi fost dacă?” deși multă lume m-a întrebat asta, direct sau indirect. În jurul meu majoritatea prietenelor  sunt  trecute de 30 de ani și le ador. Cumva până acum am construit și realizat planul unei femei de 30. Ceea ce am uitat a fost exact perioada de cunoaștere de care vă spuneam mai sus. A fost  mult mai ușor, sau cel puțin pentru mine, să mă concentrez pe ce fac și mai puțin pe cine sunt. Așa că anii ăștia am să îi petrec investind în mine, așezând gând la gând toate teoriile pe care le aveam despre mine. Îmi iau 5 ani de #pauzadebine (cum spunea Cristina).

Îmi scriu acum cartea de vizită a emoțiilor. Mă dezbrac de neîncredere, învăț să pășesc fără să mă mai opresc să ling răni demult cicatrizate.

Disclaimer. Toate cele de mai sus sunt doar cifre. Pentru mine a fost 26, pentru tine poate fi 30, 40, sau deloc. Important este să fii bine cu tine când îți apare oglinda în față. 

 

 

12 gânduri despre “Zi-mi cati ani ai ca sa iti spun unde esti.

  1. Buna!
    Sunt o femeie de 40 ani proaspat impliniti pe 5 mai. Am devenit mama de gemeni de 1 an si 4 luni. Am finalizat un doctorat la 36 de ani, scriu povesti pentru copii si ma simt tot mai tanara, dar mult mai sigura pe mine.
    Viata este atat de frumoasa la orice varsta!😊

    Apreciază

  2. Sincer pe mine nu ma sperie nici o varsta! Singura data cand m-am raportat la o varsta a fost cand aveam cam 20 de ani si mi-am spus ca eu trebuie neaparat sa fac un copil pana la 30 de ani. L-am facut la 25 de ani, asa ca apoi am scapat de „grija” asta! 🙂

    Apreciază

  3. Ha, eu cred ca va fi foarte tare la 40 de ani, si fenomenal la 50, cand copiluta va fi mare, iar noi vom putea pleca cu rulota in jurul lumii :). Serios vorbesc, pe masura ce trec anii simt ca ma descopar din ce in ce mai mult si inteleg cine sunt cu adevarat. Nici de ar fi posibil nu as mai retrai adolescenta sau my 20s 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

