Câți bani ai luat la botez?

DSC04659.jpg
Sâmbătă am plecat cu mic, cu mare, să creștinăm frumusețe de băiețel. Am plănuit apoi o cină târzie cu câțiva prieteni, care s-a transformat într-o petrecere până la 3 am cu mulți oameni dragi care veneau, și tot veneau.

Petrecerea clasică de botez la români presupune un ball room măreț, sute de invitați cu care mai mult ca sigur că nu apuci să schimb mai mult de două zâmbete și mâncare multă. Noi n-am luat decât mâncarea, fără aia nu puteam. Petrecerea a fost într-un restaurant micuț, proaspăt deschis, cu terasă, coloane albă și o ușă brâncovenească veche de ani buni. Portobello se numește, pe Polonă 77, o minunăție de loc.

DSC04968

Copiii au alergat în voie dintr-o cameră în alta iar noi am râs pe săturate. Dacă vreți un pont bun pentru o petrecere reușită la care știți că vor fi și copii, acela este să aveți un animator care să îi distreze. Am fost la multe petreceri și am cunoscut toate prințesele și eroii posibili. Pe departe Monica Petcu i-a strâns la un loc pe cei mai buni. Dacă aveți nevoie în curând și vreți mai multe detalii, feel free to ask.

DSC04998
Au fost și invitați care au venit îngrijorați și stresați, dar am avut grijă ca toți să plece cu zâmbetul pe buze și cu prietenii noi. De ce? Pentru că despre asta a fost defapt, o întâlnire între prieteni, nu un botez transformat în afacere cu plicul pe masă. Pentru că simțeam în vocea prietenilor, atunci când îi invitam, grija unei obligații. Că așa-i la noi, tre să scoți bani din buzunar la fiecare cumetrie, uneori se strigă darul (da, încă se mai practică) și mori de rușine că vecinul a dat mai mult ca tine.

Nu mai bine așa, oameni buni? O petrecere cu oameni dragi, cu care să ai timp să stai la povești, o petrecere care să nu te aducă la faliment sau după care să aștepți să crească cu două zerouri contul din bancă.

8 gânduri despre “Câți bani ai luat la botez?

Lasă un răspuns

