Cum transformăm gândurile în amintiri? (P)

Ne jucăm de-a tinerețea și sperăm să nu dea Alzheimer-ul peste noi, dar noi mamele știm și vedem zi de zi cât de repede cresc puii ăștia de om care acum stau cocoțați de gâtul nostru.

Ne amintim și de nunta noastră, avem poze faine de acolo dar parcă am fi vrut să ne păstrăm cumva și gândurile, emoțiile, așteptările pe care le-am avut în ziua aceea specială.

Facem curățenia de primăvară și vrem, nu vrem, pe lângă mult praf și lucruri de aruncat, găsim și amintiri de prin liceu. Știu sigur că majoritatea din voi aveți păstrate tricourile alea albe pline de gânduri și glume bune de la colegii de generație. Ce bine ar fi fost dacă le-ați putea păstra la loc de cinste și fără grija că în timp nu veți mai putea descifra „te iubesc-ul” scris de iubitul din liceu.

Pentru astea care-au fost n-avem cum da timpul înapoi, dar știu cum puteți să transformați toate gândurile bune de la momentele importante ce vor avea să vină .

Un tablou la loc de cinste, cu căsuță specială pentru strâns cuvinte. Noi l-am avut la botezul lui Noah, am ales ca în loc de veșnicele mărturii, care ajung ori pline de praf ori la gunoi, să păstrăm fiecare gând bun pentru el când s-o face mare. Unde mai pui că invitații au fost dați pe spate de colțul cu amintiri.
DSC04979.jpg

 

Mi se pare că își găsește locul oriunde: la nuntă, la botez, la întâlnirea de 20 de ani, la ziua mea ( :d ), mă gândesc să mai iau unul pentru bijuterie (fiecare client mulțumit să lase un gând bun), la intrarea în restaurante, aș merge până acolo încât să îl pun la intrarea în casă. Va dați seama la bătrânețe ce frumos ar fi să citesc un gând de la fiecare om care mi-a trecut pragul?

Aveți o groază de variante de rame, fundaluri iar părțile de lemn se pot personaliza. Noi am avut o coroană de rege, sugestiv, nu?

Pagina lor de Facebook este aici, îi puteți contacta direct acolo sau pe mail la cadouri.evenimente@gmail.com sau puteți vedea multe din minunățiile pe care le-au făcut pe Instagram .  Spor la strâns amintiri :).

Această prezentare necesită JavaScript.

17 gânduri despre “Cum transformăm gândurile în amintiri? (P)

Lasă un răspuns

